تفریحات بام تهران

تفریحات بام تهران

تفریحات بام تهران

یکی از بهترین نقاط جذاب تهران، تفریحات بام تهران است که در بالاترین نقطه خیابان ولنجک واقع شده است. اگر در تهران به دنبال جایی برای تفریح هستید که در آن از سر وصدا و دودی خبری نباشد، این مکان می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

محوطه تفریحی بام تهران

بسیاری از مردم فقط برای تماشای شهر تهران به این مکان می آیند. دور تا دور این محوطه، نیمکت هایی وجود دارد که مردم بر روی آن ها می نشینند و منظره زیبای شهر تهران را نظاره می کنند.

بام تهران، به خصوص در هنگام شب که چراغ همه خانه های شهر روشن است، بسیار زیباست. بیشتر رستوران ها و کافه های مجموعه توچال هم در همین محوطه قرار دارد.

 

توچال

در ابتدای سفر به بام تهران بعد از گذشت مسافتی کوتاه به ایستگاه اول توچال خواهید رسید که برای افرادی که به کوهنوردی علاقه دارند، بسیار مناسب است و با استفاده از تله سی های این مجموعه به سمت  ایستگاه های بالاتر می توان حرکت کرد.

سفر به بام تهران با خودرو شخصی

چنان چه با خودروی شخصی به این مکان تفریحی می روید، پیشنهاد می کنیم آن را در پارگینگ این مجموعه پارک نمایید که پس از طی مسافتی ۲ کیلومتری به ایستگاه اول تله کابین می رسید.

نگران این مسیر  نباشید زیرا در طول مسیر به وفور رستوران ها و مراکز خرید جذاب را خواهید دید و هیچ گاه متوجه طول مسیر نمی شوید.

تفریحات بام تهران

درطول مسیر صعود به قله از ابتدا شما شاهد دیدن باشگاه های ورزشی نظیر باشگاه تنیس، باشگاه بانجی جامپینگ، باشگاه تیر اندازی با کمان و زیپ لاین هستید که در صورت علاقه می توانید از آنها بهره مند شوید.

علاوه بر این می توانید با استفاده وسایل تفریحی نظیر اسکیپ روم یا اتاق فرار، کابین سینما ۵ بعدی بام، پیست اسکی توچال، سورتمه معروف بام نهایت هیجان و نشاط را تجربه کنید.

زیپ لاین توچال در بام تهران

در انتهای مسیر هتل های زیبا توچال انتظار حضور شما را می کشند که با حضور در آنها لذت تفریح  در بام تهران برای شما فراموش نشدنی می شود.

اگر اهل پیاده روی نیستید و از ارتفاع ترسی ندارید، پیشنهاد می کنیم از اصلی ترین جاذبه بام تهران یعنی تله سیژ توچال که شما را از ایستگاه اول به سمت هتل های توچال هدایت می کند، استفاده کنید.

تماشای منظره زیبای بام تهران و محیط اطراف آن از بالاترین ارتفاع برای مدت ها در ذهن شما ماندگار خواهد شد.

نا گفته نماند که تفریحات بام تهران در روزهای برفی زمستان، بسیار فرحبخش تر و هیجان انگیز تر است. برای سفر به این منطقه گردشگری تهران علاوه بر خودروی شخصی، امکان استفاده از تورهای داخلی تهران نیز وجود دارد.

سورتمه بام تهران

سورتمه توچال را یک شرکت آلمانی به نام شرکت ویگاند در سال ۹۴ ساخته است. این سورتمه ۱۴۲۰ متر طول دارد و سواری با آن هیجان زیادی را به شما وارد خواهد کرد.

هنگام سواری این سورتمه، حواستان باشد که لبخند بر لب داشته باشید، چرا که دوربین مخصوص سورتمه از شما در حین سواری عکس می گیرد.

در انتهای مسیر، مسئولان این سورتمه عکس را به شما نمایش خواهند دارد و در صورت تمایل می توانید آن را بخرید. سورتمه توچال، طولانی ترین خط سورتمه در کشور را دارد.

سورتمه توچال در بام تهران

امیدواریم لحظاتی به یادماندنی را در بام تهران تجربه کنید.

 

 

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها