دیدنی های دبی

دیدنی های دبی

دبی، بزرگ ترین شهر کشور امارات متحده عربی به شمار می رود و در جنوب غربی ایران و در کنار خلیج همیشه فارس قرار دارد.

به دلیل موقعیت جغرافیایی دبی، سرعت رشد اقتصادی و فرهنگی مردم آن بسیار سریع بود و در عرض حدودا ۲۰۰ سال، از صحرا نشینی به زندگی مدرن و امروزی روی آوردند.

دبی یکی از بینظیر ترین و مدرن ترین شهر های خاورمیانه به حساب می آید که در سبک و سیاق شهر های اروپایی ساخته شده است.

می توان به این شهر، لقب پایتخت تجاری و اقتصادی خاورمیانه را داد.

با اینکه آثار تاریخی خاص و گرانبهایی را نمی توان در دبی یافت اما مکان های دیدنی و بازار های آن، به خوبی کمبود آثار تاریخی را جبران می کنند.

دیدنی های دبی

برج خلیفه

بلندترین ساختمان جهان نیازی به تعریف ندارد؛ برجی با ۸۲۸ متر ارتفاع و ۱۶۳ طبقه که بزرگ ترین مراکز خرید را در خود جای داده است.

بازار ها و چشم انداز های بی نظیر این برج باعث شده تا تمام کسانی که به دبی سفر می کنند، به بازدید از این برج بروند؛ مگر می شود به دبی رفت و برج خلیفه را ندید؟

بهترین اپلیکیشن هایی که باید قبل از سفر به دبی دانلود کرد

دبی مال

دبی آنقدر مرکز خرید لوکس دارد که نمی توان گفت برترین آنها کدام است اما دبی مال یکی از برترین ها بشمار می رود.

ممکن است تعجب کنید اما در این مکان، اسکی روی یخ هم وجود دارد که در کنار سالن های سینمایی، مراکز بازی و دیگر امکانات، مرکز خرید خاصی را پدید آورده اند.

پالم جمیرا

جزیره هایی مصنوعی که به شکل نخل ساخته شده اند و جز یکی از زیباترین مناطق دبی به حساب می آید.

جزایری شگفت انگیز که در آن هتل، رستوران های فراوان، امکانات تفریحی بی شمار و…. دیده می شود.

برج العرب

برجی به ارتفاع ۳۲۱ متر که بلندترین هتل دنیا می باشد.

برج العرب جز یکی از گران ترین هتل های جهان است و کلاس قیمتی بالایی دارد.

دیدنی های دبی

تور سافاری

اگر به کویر، شب‌های آرام و پرستاره علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم که به یکی از تورهای صحرانوردی سافاری بروید. از میان صحرای شنی با لندرور عبور کنید و شب را زیر نور ستارگان، در کمپ کویری بگذرانید.

سافاری یکی از اصلی‌ترین تجربه‌های ماجراجویی در دبی است. احتمالا می‌توانید سافاری در کویر را در برنامه‌ی تورهای چند روزه به دبی پیدا کنید.

برای پیدا کردن بهترین تور دبی از کجارو کمک بگیرید. به‌سادگی جستجو کنید، از میان گزینه‌های مختلف موجود، قیمت‌ها را مقایسه کنید و در نهایت بهترین را انتخاب کنید.

درصورتی که در برنامه تور انتخابی شما، سافاری کویر نباشد، می‌توانید خودتان برنامه‌ریزی کنید و از تورهای یک روزه که در این شهر ارائه می‌شوند هیجان را در کویر دبی، در سافاری تجربه کنید.

آب نمای دبی

فواره دبی از معروف‌ترین دیدنی های دبی و بزرگ‌ترین آب‌نمای موزیکال دنیا است که در دریاچه برج خلیفه بنا شده است. این آب‌نما ۲۷۵ متر طول دارد و آب را به اندازه یک ساختمان ۵۰ طبقه به بالا پرتاب می‌کند. چندین پروژکتور با رنگ‌های متفاوت و هزاران نورافکن برای طراحی این آب‌نما استفاده شده است. جالب است بدانید که این آب‌نما از ۲۰ مایل دورتر نیز قابل مشاهده است.

منبع کجارو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها