دیدنی های توکیو

دیدنی های توکیو

در توکیو میتوانید همه چیز پیدا کنید. توکیو از همه سلیقه ها پشتیبانی میکند. چه افرادی که دوست دارند به مکان های تاریخی سفر کنند و چه آنهایی که دوست دارند به طبیعت بروند و چه افرادی که میخواهند از جاذبه های دست ساز و هیجانی خوششان می آید. توکیو همه را در کنار هم دارد. همراه تاریخ ما باشید تا با دیدنی های توکیو آشنا شوید.

از زیبا ترین مکان های تاریخی توکیو میتوان به کاخ امپراتوری توکیو اشاره کرد. این کاخ که در محاصره دیوار ها و خندق ها قرار دارد، در قرن ۱۷ میلادی ساخته شده است. کاخ امپراتوری توکیو در منطقه چیودای توکیو واقع شده و توسط خانواده سلطنتی نگهداری و استفاده میشود. این کاخ نیز مانند بسیاری از کاخ های دنیا از بخش های مختلفی تشکیل شده است که شما تنها میتوانید از چند بخش آن دیدن کنید.

دیدنی های توکیو

مطالب مرتبط

دیدنی های آمستردام

دیدنی های جهان

برج توکیو

برج توکیو سازه ای بلند است به طوری که دومین برج بلند توکیو است. این برج فولادی بلند ترین برج فولادی متکی به خود است که از برج ایفل پاریس الهام گرفته شده است. مردم توکیو بر این باورند که این برج نماد امید و شروعی دباره برای این شهر است.

افرادی که به داستان ها علاقه دارند میتوانند به مجسمه هایچیکو سری بزنند. این مجسمه از روی سگی به همین نام و با همین اندازه ساخته شده است. هایچیکو سگ شابرو اوئنو بود که بعد از مرگ او سالها در ایستگاه قطار توکیو به انتظار او مینشسته است. در نهایت با مرگ این سگ، مجسمه ای برای او ساخته اند که هزاران بازدید کننده دارد.

پارک و باغ وحش اوئنو از جاذبه های طبیعی توکیو است. این پارک بزرگترین فضای سبز توکیو است. در این مجموعه میتوان چیز های دیگری مثل آکواریوم نیز پیدا کرد.

توکیو، شهری مدرن

توکیو یکی از مدرن ترین و شلوغ ترین شهر های دنیا است. این شهر مردم بسیار خوبی هم دارد. اگر قصد دارید به شهر توکیو ژاپن سفر کنید بهتر است از تمام جاذبه های این شهر دیدن کنید. شهر شگفت انگیزی است.

دیدنی های توکیو

قصر امپراطوری ژاپن

جاذبه‌ی مهم منطقه مارونوچی (Marunouchi) توکیو، قصر امپراطوری و باغ زیبایی است که به قرن هفده تعلق دارد و توسط دیوارها و خندق‌ها احاطه شده که همچنان توسط خاندان سلطنتی استفاده می‌شود.

محل قرارگیری کاخ جایی است که در سال ۱۴۵۷ اولین قلعه نظامی توسط (Feudal Lord Ota Dokan) ساخته شد و در واقع، هسته توکیو کنونی می‌باشد. پل (Nijubashi) که همانند کاخ سلطنتی معروف است، پلی است که به سمت فضای داخلی هدایت می‌شود. نام‌گذاری این سازه، به معنی «دو عدد پل»، به دلیل بازتابی آن بر روی آب است. از دیگر جاذبه‌های کاخ، دیواری با ضخامت دو متر می‌باشد که کاخ و دروازه‌های آن را احاطه کرده است. یکی از باغ‌هایی که برای بازدید عموم می‌باشد باغ (Higashi-Gyoen) است (باغ اصلی تنها دو بار در سال در دوم ژانویه و ۲۹ آوریل باز می‌باشد و در این دو روز با انبوهی از جمعیت مواجه می‌شود). از قلعه‌هایی که امکان بازدید آن وجود دارد، (Edo Castle) می‌باشد که در سال ۱۴۵۷ بنا و در منطقه چیودا (Chiyoda Castle) توکیو قرار گرفته است.

منبع ایوار
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها