دیدنی ترین خانه های جهان

دیدنی ترین خانه های جهان

همه انسان های روی زمین نمی‌توانند در خانه های میلیاردی و گران قیمت و زیبا زندگی کنند؛ اما در جست و جوی این هستند که با این خانه ها و صاحب های آن ها آشنا شوند. در تمام دنیا خانه های زیبا و گران قیمتی وجود دارد که چشم هر بیننده ای را به خود جذب می‌کند. معمولا این خانه ها متعلق به افراد ثروتمند هستند که به صورت کاخ، عمارت و پنت هاوس ساخته می‌شوند. حال اگر می‌خواهید با دیدنی ترین خانه های دنیا آشنا شوید در ادامه همراه ما باشید.

دیدنی ترین خانه های جهان

قلعه برن

این قلعه بی نظیر در مرز والاچینا و ترانسیلوانیا در کشور رومانی بنا شده است. نام دیگر این قلعه داراکولا است که قیمت آن حدود ۱۳۵ میلیون دلار می‌باشد. صاحب این قلعه در قدیم ولاد سوم، دژخیم والاچینا بوده است. همچنین این خانه در یک دوره منزل خانواده سلطنتی رومانی بوده و از ۱۷ اتاق خواب تشکیل شده است.

عمارت هرست

این قلعه تاریخی ۵ امین خانه گران قیمت در جهان می‌باشد. عمارت هرست تصویری از فیلم پدرخوانده است که دارای شهرت جهانی می‌باشد. این عمارت لوکس و باشکوه در سن سیمیون کالیفرنیا واقع شده است و در گذشته رئیس جمهور جان اف با همسرش ماه عسل خود را در این قلعه برگزار کرده اند. جالب است بدانید در این عمارت یک دیسکو خصوصی قرار دارد که آن را با دیگر خانه ها متمایز می‌کند. این عمارت متشکل از ۲۹ اتاق خواب، یک سالن سینما و ۳ استخر است، و قیمت آن حدود ۱۶۵ میلیون دلار می‌باشد.

عمارت هرست

آشنایی با دیدنی ترین نقاط جهان

برکه فرفیلد

این خانه در ردیف ۱۰ خانه گران قیمت آمریکا قرار گرفته است. مالک این خانه زیبا ایرا رنرت لئون می‌باشد، که نام آن را به دلیل قرار گرفتن در کنار یک دریاچه برکه فرفیلد نام گذاری کرده است. وسعت برکه فرفیلد حدود ۶۱۳۱ متر مربع است و قمیت آن حدود ۱۹۸ میلیون دلار می‌باشد. این خانه دارای زمین بسکتبال و سالن بولینگ است.

مانورپ

مانور واقع در لس آنجلس، کالیفرنیا که نام آن  (به معنی خانه اربابی) کاملا برازنده اش است، ۱۲۳ اتاق خواب، استخر شنا، زمین تنیس، سالن سینما، آب گرم، و سالن زیبایی دارد. این بنا که در دهه ۱۹۸۰ برای آرون اسپلینگ، تهیه کننده مرحوم (و افسانه ای) تلویزیون، ساخته شده است، به عنوان بزرگ ترین خانه منطقه لس آنجلس تبلیغ شده است. مالک فعلی مانور پترا اکلستون، دختر برنی اکلستون معروف (فرمول ۱) است، و قیمت سنگین آن ۱۵۰ میلیون دلار است (هنگامی که در ۲۰۰۸ به مزایده گذاشته شد). این بنا زمینی به وسعت ۲.۵ جریب دارد. این خانه که به سبک قصر ییلاقی است، دارای فضای پارکینگ جادار است که می‌تواند صد ها ماشین را جای دهد.

فرانچوک ویلا

فرانچوک ویلا، واقع در لندن، انگلستان، ملکی با ۱۰ اتاق خواب متعلق به دوره ملکه ویکتوریا است که ۱۶۱ میلیون دلار قیمت دارد. نام این بنا از مالک آن، النا فرانچوک گرفته شده است که یک تاجر و بشر دوست اوکراینی است. فرانچوک ویلا اخیرا با هزینه ۱۶ میلیون دلار بازسازی شده است.

فرانچوک ویلا

این بنا قبل از این که تبدیل به خانه ای با بخش های عظیم شود، یک مدرسه ابتدایی خصوصی برای دختران بود. فرانچوک ویلا، با ارتفاع ۵ طبقه، دارای اتاق امن، سالن سینما اختصاصی، سونا، باشگاه، و استخر شنا سر پوشیده است. گذشته از امکانات مدرن اش، گفته می‌شود نیمی از هزینه کلی این بنا، به خاطر آثار هنری باستانی و وسایل چوبی گران قیمت داخل آن است.

 

منبع عجیب ترین
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها