بام لند تهران

بام لند تهران

بام لند تهران: یک مرکز تفریحی و تجاری است که یکی از لوکس ترین مرکزهای خرید پایتخت محسوب میشود این مجموعه دارای سالن های بزرگ آمفی تئاتر است. در این مرکز خرید امکانات رفاهی و تفریحی ویژه ای نسبت به سایر مراکز خرید دیگر به چشم میخورد .یکی از ویژگی هایی که این مجموعه را منحصر به فرد کرده همسایگی ان با دریاچه و جنگل چیتگر است که فضایی زیبا و دل انگیز را ایجاد کرده است.

با اینک بام لند یک مرکز خرید است اما دارای امکانات رفاهی و تفریحی است که از جمله میتوان به:ماهیگیری_اسکیت روی یخ_مسیر پیاده روی_قایق سواری_رستوران ها و کافه های مختلف_آمفی تئاتررو بازو…اشاره کرد که این مرکز خرید را نسبت به سایر مراکز خریدی متمایز کرده است .یکی از تحسین برانگیز ترین نکات در ساخت این مجموعه میتوان به مسهل کردن تردد معلولین اشاره کرد.

بام لند تهران

معماری بام لند

معماران و طراحان این مجموعه ی تفریحی و تجاری اقای مرتضی ادیب و سرکار خانم مریم یوسفی هستند.این مجموعه ی تفریحی و تجاری بخاطر معماری به روز خود ۱جایزه معماری تا به امروز از ان خود کرده است.وجود معماری های اصیل ایرانی و تلفیق ان بامعماری های مدرن در این مرکز خودنمایی میکند.

ساعات بازدید از بام لند تهران

ساعات بازدید از این مرکز خرید تفریحی و تجاری ساعات ۸صبح تا ۱۲شب است این ساعات ذکر شده مربوط به دایربودن خود مجموعه است ساعات کار مغازه ها و فروشگاه ها و کافه و رستوران ها متفاوت است.

آشنایی با دیدنی های تهران

بام لند در کجای تهران قرار دارد

بام لند در غربی ترین نقطه ی تهران قرار گرفته /۶۰۰۰۰متر مربع مساحتی است که متعلق به این مجموعه میشود

بام لند در کجای تهران قرار دارد

بام لند فقط مرکز خرید نیست

دریاچه ی چیتگر که در جوار این مرکز خرید واقع شده باعث میشود که بام لند علاوه برمرکز خرید جایی برای تفریح هم باشد از پیاده روی گرفته (یک مسیر بسیار زیبای۶ کیلومتری برای این امر در نظر گرفته شده) تا دوچرخه سواری در کنار این دریاچه ی زیبا از تفریح های مفرح در این مرکز است.همچنین یک مرکز آمفی تئاتربا ظرفیت بیشتر از ۲۵۰نفر را این مجموعه دارا است.

مراکز خرید در بام لند

فروشگاه های این مجموعه در دو طبقه هم کف و زیر هم کف قرار گرفته اند تنوع در این مرکز بسیار زیاد است و دیدن انواع برند های معروف حس اطمینان از اینکه شما مرکز خوبی را برای خرید انتخاب کرده اید در شما ایجاد میکند.از برند های معروف که در فروشگاه های این مرکز به چشم میخورد میتوان به اسکیچرز _ادیداس_یو اس پولو_و…نام برد.در این میان از جالب ترین  فروشگاه های این مجموعه میتوان به خانه ی شکلاتی اشاره کرد که نظر هر فردی را ممکن است به خود جلب کند.

بام لند تهران

بازی های آبی در بام لند

اینکه موقعیت مکانی بام لند در جوار دریاچه ی چیتگر است این موقعیت را ایجاب میکند که در این مجموعه تفریحات ابی داشته باشد.تفریحات ابی در بام لند:قایق سواری( قایق پدالی یا قایق موتوری )و ماهیگیری که (در شرق دریاچه (کلوب ماهیگیران تهرانی))است که دارای جایگاه های ویژه ی است و این جایگاه از قبل قابل رزرو هستند

آدرس بام لند تهران

تهران /بزرگراه شهید همت/خروجی بلوار کاشان/میدان موج/خیابان موج/بلوار صدف/مرکز تجاری و تفریحی بام لند.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها