عکس های دیدنی از پیست اسکی پالان دوکن شهر ارزرم در ترکیه

کوه های پالان دوکن یکی از برجسته‌ترین و با کیفیت‌ترین مراکز اسکی ترکیه از نظر ورزش های زمستانی و تفریحات زمستانی به شمار می‌رود. این پیست در اسکی آزاد و فعالیت های زمستانی، یکی از نقاط و ایستگاه های معروف بین المللی در ترکیه محسوب می‌شود که بیشترین ماه‌های زمستانی را در این ناحیه که به ۵ ماه در سال می‌رسد را به خود اختصاص داده است.

چشم انداز های دلنواز و بی بدیل و امکانات و تاسیسات توریستی و مدرنی که در دهه های اخیر برای توسعۀ همه جانبۀ این پیست بوجود آمده، همه همه دست به دست هم داده‌اند تا پیست اسکی پالان دوکن را حتی نزد سخت پسندترین اسکی بازان اروپایی نیز به یکی از محبوب ترین پیست های اسکی دنیا تبدیل کرده باشد و بدین جهات است که همواره در فصول سرد سال این شهر به میزبانی خیل عظیم اسکی بازان از سرتاسر دنیا مفتخر است.

دمای هوا در پیست اسکی پالان دوکن بین ۵- الی ۹- است و جالب است که بدانید این پیست در بین بلندترین و پرشیب ترین پیست های اسکی دنیا قرار گرفته است و سالانه گردشگران و بازدیدکنندگان زیادی برای انجام ورزش های زمستانی و تفریحات مهیج خود به این مکان سفر می‌کنند تا اوقات خوشی را دربهترین پیست‌های ترکیه در کنار همراهانشان سپری کنند.

در فعالیت‌ها و تحقیقات انجام شده بر روی آب و هوا و بافت طبیعی کوه‌های پالان دوکن مشخص شده که این کوه‌ها دارای ویژگی بین المللی برای ورزش های زمستانی است. در این پیست ۳۲ هزار نفری شما ساعت‌ها می‌توانید اسکی بازی کنید و یا حتی در مسابقات بین المللی و حتی المپیک زمستانی نیز شرکت نمایید. اختلاف ارتفاع در پیست اسکی پالان دوکن ارزروم بین ۲۰۰۰ الی ۳۱۷۶ متر است و در آن ۷ مسیر آسان یا مبتدی، ۸ پیست متوسط و سخت و حرفه‌ای و ۴ پیست طبیعی وجود دارد.

شما می‌توانید در پیست اسکی پالان دوکن از ۱۰ تله سیژ، ۱ تلسکی، ۲ بیبی لفت و ۱ آسانسور گوندول بهره‌من شوید و در طولانی ترین مسیر اسکی کشور ترکیه زیباترین و مهیج‌ترین لحظات را برای خود و همراهانتان رقم بزنید. کیفیت برف، شیب مساعد و طول مسیر پیست اسکی پالان دوکن ارزروم ترکیه از امتیازات خاص و ویژه این منطقه به شمار می‌آید که پیشنهاد می‌کنیم در سفر به ارزروم از دیدن این مکان مهیج و تماشایی غافل نشوید. پیست اسکی پالان دوکن در نزد اسکی بازان ماهر و حرفه‌ای به عنوان بهترین پیست اسکی کشور ترکیه شناخته می‌شود، چرا که هیجان انگیزترین و بهترین لذت اسکی را شما می‌توانید در آنجا تجربه کنید. با تور ارزروم ترکیه علاءالدین تراول همراه شوید تا در پیست های اسکی زیبای ترکیه بهترین و زیباترین لحظات را برای شما خلق سازیم.

 

منبع علاءالدین
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها