معرفی شهر پسکوف  ( Pskov)

معرفی شهر پسکوف 

این شهر بسیار قدیمی و تاریخی است که در شمال غربی روسیه واقع‌شده است. این شهر در ۳۰ کیلومتری استوونی یکی از بهترین و زیباترین جاذبه‌های روسیه واقع‌شده است. جالب است بدانید قدمت این شهر به سال ۹۰۳ برمی‌گردد که این خود گویای قدمت این شهر زیبا می‌باشد. این شهر بسیاری از زیبایی‌های خود را حفظ کرده است. برای مثال در این شهر می‌توانید دیوارهای قرون‌وسطایی را که هنوز به‌جای مانده‌اند ببینید. شهر پسکوف یکی از شهرهای روسیه بود که مسیحیان بسیاری در آن زندگی کرده و می‌کنند. ازاین‌جهت کلیساهای زیبایی را نیز می‌توانید در این شهر ببینید. در ادامه با معرفی شهر پسکوف همراه تاریخ ما باشید.

شهر پسکوف

صومعه Snetogorsky

صومعه Snetogorsky یکی از صومعه‌های معروف این کشور پهناور می‌باشد. این صومعه به نام صومعه میروژسکی  نیز مشهور است. شما می‌توانید با سفر به شهر پسکوف روسیه از این جاذبه بسیار زیبا و دیدنی نیز بازدید کنید. درواقع این صومعه قدیمی‌ترین صومعه کشور روسیه به شمار می‌رود. این صومعه همچنین درگذشته ازنظر تجاری نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده است. این اهمیت تجاری به علت موقعیت جغرافیایی بسیار خوب آن بوده است.

آرامش بخش ترین شهرهای دنیا برای تعطیلات

مجموعه تفریحی آبی Aquapolis Water Park Pskov

Aquapolis Water Park Pskov یک مجموعه تفریحی آبی است. این مجموعه‌ها در شهرهای مختلف روسیه واقع‌شده‌اند اما این مجموعه یکی از معروف‌ترین های آنان است. مساحت این پارک آبی ۳۲۰۰ مترمربع است. ۶۵۰ مترمربع از این مساحت مختص استخرهای مختلف این مجموعه است. در این مرکز تجهیزات مدرنی برای تصفیه و بهبود وضعیت آب تعبیه‌شده است که باعث شده افرادی که به این مجموعه می‌روند از انواع حساسیت‌های پوستی در امان باشند. این مجموعه دارای بخش‌بندی به شکل سطح دشواری می‌باشد. به این معنی که متناسب با هر فرد می‌توان تجهیزات را برگزید. بسیاری از خدمات آب گرم و سونا در این مجموعه ارائه می‌شود.

Aquapolis Water Park Pskov

صومعه Snetogorsky

صومعه Snetogorsky یکی دیگر از صومعه‌های مشهور این شهر است که در ۳۵ کیلومتری این شهر واقع‌شده است. این صومعه دارای یک منظره جذاب نیز می‌باشد. Snetogorsky در سواحل بلند رودخانه والیکاایا قرارگرفته است. این صومعه در قرن ۱۷ ساخته شد. دلیل ساختن این صومعه نیز کاملاً تجاری بود. این مکان باعث رونق هرچه بیشتر تجارت در این شهر شد. در این صومعه اسناد بسیاری یافت شد. البته بسیاری از این اسناد در طی دو آتش‌سوزی که در این مکان صورت گرفت از بین رفت اما آنچه مسلم بود این است که مدارک بسیاری از نحوه زندگی مردم این منطقه در آن زمان در دست باستان شناسان قرار گرفت.

در این شهر صومعه های زیادی وجود دارد. در کنار این صومعه ها می توانید جاذبه های تاریخی تفریحی شهر های روسیه را ببینید. منظورم جاذبه های دیگری است که فکر نمیکنم در دیگر نقاط دنیا دیده باشید!

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها