سفری به ساحل درک چابهار داشته باشید!

ساحل درک چابهار یکی دیگر از جذابیت‌های شهر چابهار در استان سیستان و بلوچستان می‌باشد که بسیار شگفت انگیز و زیبا می‌باشد. که اگر بخواهیم آن را به صورت کاملتر و با آدرسی دقیق‌تر معرفی کنیم می‌توان گفت دَرَک زرآباد در استان سیستان و بلوچستان در شهرستان کنارک واقع شده است که همسایه غربی شهرستان کنارک است و همسایه شرقی آن منطقه آزاد چابهار می‌باشد. برای آشنایی بیش‌تر با ساحل زیبا دَرَک با ما همراه باشید.

شگفتی‌های ساحل درک چابهار

این ساحل زیبا داری زیبایی‌های منحصر به فردی می‌باشد از زیباترین آنها می‌توان به کوه‌های مینیاتوری(مریخی) ، باغ‌های موز ، درختان و میوه‌های گرمسیری اشاره کرد. یکی دیگر از جذابیت‌های این منطقه که بسیار هم جالب است چاه‌های آب زلالی می‌باشد که باعث رویش درختان و پوشش گیاهی خاصی در این منطقه شده است.

از دیگر جذابیت‌های ساحل دَرَک شن‌های کنار ساحل است که این شن‌ها خاصیت درمان دردهای عضلانی و درمان درد استخوان‌ها را دارد.

ساحل درک چابهار

طبیعت زیبای دَرَک

اگر طبیعت را دوست دارید ، زیباترین مکان دَرَک است. طبیعتی که می‌توان گفت قسمتی از بهشت روی زمین است. هوا در این منطقه بسیار پاک است که گردش در این منطقه به افرادی توصیه می‌شود که از هوای آلوده و
ترافیک رنج می‌برند. ساحل دَرَک دارای تفریحات بسیاری از جمله : موج سواری ، قایق سواری ، شنا و دیگر ورزش‌های آبی و ساحلی می‌باشد. این ساحل منحصر به فرد آرامش عجیبی دارد. در بین رمل‌های شنی این ساحل جذاب که بایستید مثل این است که به معروفترین و جذاب‌ترین کویرها سفر کرده‌اید. اگر از رمل‌ها به سمت بالا حرکت کنید نقش زیبایی از دریا و کویر را مشاهده می‌کنید و اینجا همان جا است که به ما آرامش می‌دهد.

معرفی روستای تیس چابهار

سفر به دَرَک را از دست ندهید !

از هر دو طریق زمینی و هوایی می‌توانید این ساحل زیبا سفر کنید. اگر با اتوبوس یا وسیله نقلیه دیگری به این بهشت زمینی سفر کردید در حین سفر و در طول مسیر از بندر چابهار و بندر عباس دیدن کنید. در طی مسیر جذابیت‌های بسیاری وجود دارد که می‌توانید از آنها لذت ببرید.

ساحل درک چابهار

سخن آخر

با خواندن متن بالا دوست دارید در اولین فرصت  به ساحل درک چابهار سفر کنید. دَرَک منطقه‌ایی است با طبیعت فراوان که شغل بیش‌تر اهالی این منطقه ماهیگیری می‌باشد. ساحل دَرَک کویر و دریا را با هم می‌پیوند و قابی بسیار زیبا تشکیل می‌دهد که می‌تواند سفری به یادماندنی و شیرین را به ارمغان آورد. پس حیف است که از این منطقه زیبا دیدن نکنید.

منبع به پین
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها