معرفی ساحل جزیره کوه رانگ

ساحل جزیره کوه رانگ، جزیره ای سوار بر کوه

جزیره کوه رانگ یک جاذبه ی طبیعی جنگلی می ‌باشد که دارای سواحل شنی به نام ساحل جزیره کوه رانگ و دهکده های ساحلی بسیاری در اطراف آن است.

با رفتن به این جزیره می‌توانید گل و گیاه ها و جانوران را از نزدیک دیده و از آن ها لذت ببرید چرا که یک گردش چندین ساعته در دل جنگل های سرسبز کشور کامبوج می‌باشد.

کلبه های ساحلی که در اطراف این جزیره واقع شده اند مکان خوبی برای استراحت کردن و لذت بردن از غذا خوردن در کنار سواحل این جزیره است.

آب زلال که جزیره را احاطه کرده، هر شناگری را دعوت به شنا کردن و لذت بردن از خود می‌کند، به همین دلیل است که خواستگاه بسیاری از توریست هایی است که به دنبال شنا کردن آمده اند.

اقلیم

ساحل جزیره کوه رانگ کمترین تغییر و توسعه ای را از سوی انسان ها نپذیرفته است و منطقه ای بکر و طبیعی در سیهانوک ویل می‌باشد. طبیعتی بکر، ساکنین بومی و اقامتگاه های روستایی باعث جذابیت این منطقه از نظر بکر بودن و صنعتی نشدن را دارد.

این بکر بودن به حدی است که جاده ی آن چنانی برای رفت و آمد در آن وجود ندارد و به همین دلیل در شب روشنایی محدودی در این جزیره حاکم است.

از جذابیت های ساحل جزیره کوه رانگ صخره های مرجانی زیبا و ماهی های گرمسیری رنگارنگ است که باعث جذب بسیاری از توریست های علاقه مند به مرجان ها می‌شود.

معرفی ساحل ریلی

در آب های اطراف این منطقه وجود پلانکتون ها باعث روشنایی آب درشب می‌شود که به نوبه ی خود یکی از چشم نوازترین صحنه‌های طبیعت را خلق می‌کند.

سوغات

اجناس مختلفی مانند ابریشم، پارچه ها و مجسمه های دست ساز، زیورآلات و امثال آن ها در ساحل جزیره کوه رانگ تولید می‌شود که می‌توان از بازارهای محلی تهیه کرد.

از نظر غذایی هم به دلیل منطقه ی جغرافیایی که دارد غذای دریایی طرفدار بیشتری دارد و اکثر غذاها با استفاده از جانوران دریایی که از دریا صید کرده اند تهیه می‌شود.

زندگی سخت

کوه رانگ، دومین جزیره بزرگ در کامبوج است که جاده ندارد، و به ندرت در آنجا ماشین می بینید. در این جزیره ممکن است چندساعت بی برقی هم بکشید، اما از نظر زیبایی طبیعی، آب های زلال، و غروب های دیدنی حرف اول را می زند.

اگر می خواهید کمی از تمدن و زندگی شهری دور شوید و استراحت کنید، در نتیجه باید به شما بگویم که شما قطعا نیاز به بازدید از جزیره کوه رانگ را دارید. در اینجا بدون آسمان خراش ها، سر و صدا و یا حتی اتومبیل می توانید از تعطیلات خود لذت ببرید. در اینجا تنها چیزی که وجود دارد؛ سکوت است و تعدادی روستای آرام مخصوص ماهیگیری، و طبیعت دست نخورده و بکر.

جزیره کوه رانگ را گاهی اوقات با این عنوان توصیف می کنند «چیزی که تایلند در حدود ۲۰ سال پیش بوده است».

منبع تور لند
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها