معرفی ساحل جزایر گیلی ،ساحلی پر از خلاقیت های خدا!

معرفی ساحل جزایر گیلی

اهل مطالعه که باشید میدانید که اندونزی دارای جزایر متعددی است که معروف ترین آنها ساحل جزایر گیلی میباشد و شما با اندکی سرمایه میتوانید به این مناطق و جزایر سفر کرده و لحظات خوشی را با خانواده و اطرافیان خود داشته باشید، از تفریحاتی که در این جزیره موجود می باشد میتوانیم به گشت و گذار در جزیره، شنا، ماهی گیری و گلف اشاره کرد. در ادامه مطلب با معرفی ساحل جزایر گیلی همراه تاریخ ما باشید.

جزیره گیلی چگونه تشکیل شده است؟

شاید جالب باشد بدانید ساحل جزایر گیلی، خود از سه جزیره تشکیل شده است که شامل:

  • جزیره گیلی تراوانگان
    جزیره گیلی منو
    جزیره گیلی ایر
    که هر سه در جنوب غربی کشور زیبای اندونزی وجود دارد.

معرفی ساحل جزایر گیلی

وسعت جزایر تشکیل دهنده ی گیلی

بین جزایر ذکر شده که گیلی را شامل میشوند، جزیره گیلی تراوانگان وسیع تر از دو جزیره دیگر است و صاحب انواع زیستگاه های گیاهی و جانوری است که همه و همه خلقت و خالق این جهان را ثابت میکند.

طبیعت ظاهری جزیره گیلی

ماسه های ساحل جزایر گیلی پودری سفید رنگ و دارای آب هایی زلال و معمولا آرام است که در آن ماهی ها و آبزی های گوناگونی وجود دارد که با سفر به این جزیره میتوانید شاهد این موجودات باشید.

معرفی ساحل سفید

آیا در این جزیره زندگی نیز جریان دارد؟

سالها پیش این جزیره خالی از سکنه بود اما پیشرفت های به سزای این جزیره از جمله ریزورت های ساحلی، رستوران ها و کافه های متعدد بر شهرت این جزایر افزود و همچنین هتل ها، ویلا های لوکس، کلبه های چوبی زیبا و اقامت گاه های تفریحی برای کودکان باعث شده این جزایر خالی از سکنه نباشد.

درباره جزایر گیلی 

جزیره دورافتاده گیلی منو (‏Gili Meno‏) ‏عاشقانه‌ترین جزیره در این حلقه است و معمولاً میزبان زوج‌های جوان در ایام شیرین ماه‌عسل است. جزیره ‏گیل ایر (‏Gili Air‏) نیز آرام‌ترین خشکی در این حلقه است که بازدیدکنندگانش می‌توانند به چشم‌اندازهای ‏دل‌انگیز کوهستان لومبوک (‏Lombok mountains‏) چشم بدوزند، یا با رفتن به غواصی در آب‌های ‏جزیره، خاطراتی فراموش‌نشدنی را برای خودشان رقم بزنند. صرف‌نظر از این‌که شما کدام‌یک از این سه جزیره را ‏برای اقامت کردن انتخاب می‌کنید، از تماشای زندگی دریایی پرتنوع این نقطه از کشور اندونزی لذت ‏زیادی خواهید برد. مسافرانی که با لوله تنفس به غواصی در آب‌های جزایر سه‌گانه می‌پردازند، لذت ‏تماشای لاک‌پشت‌های دریایی و دلقک ماهیان رنگارنگ را هرگز فراموش نمی‌کنند.‏

سواری در جزیره ی گیلی

به طور معمول مشاهده میشود هتل های ساحل جزایر گیلی که تعدادشان کم هم نیست، دوچرخه به گردشگران کرایه میدهند که شما میتوانید با هزینه ای نسبتا مناسب تفریحی سالم را داشته باشید.

معرفی ساحل جزایر گیلی

حرف  آخر

در آخر باید ذکر کنیم این جزیره دارای منابع طبیعی زیادی است و همچنین جزیره ی بسیار زیبایی از لحاظ پوشش است و سفر به این جزیره به همراه خانوادتان را حتما پیشنهاد میکنیم.

منبع کجارو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها