معرفی ساحل پادانگ پادانگ محبوب‌ترین ساحل در آسیا

معرفی ساحل پادانگ پادانگ

یکی از محبوب ترین جزیره های بالی ساحل پادانگ پادانگ می‌باشد که بسیاری از افراد که به دنبال مسافرت با ماشین هستند این نقطه را انتخاب می‌کنند، در این ساحل هر ساله و در هر فصل گردشگران مختص به خود را دارد. در ادامه با معرفی ساحل پادانگ پادانگ همراه تاریخ ما باشید.

حضور حیوانات در سواحل باعث ایجاد فضای طبیعی می‌شود که حس خوبی به توریست ها می‌دهد. این ساحل یکی از شلوغ ترین سواحل بالی می‌باشد اما به دلیل شن های طلایی، آب های زلال و شفاف و ماهی های گوناگون موجود در دریا، گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می‌کند.

دستفروشان ساحل بسیاری از صنایع دست ساز خود را به معرض فروش می‌گذارند که سوغات خوبی به نظر می‌آید.

معرفی ساحل پادانگ پادانگ

فصل مناسب بازدید

به دلیل وجود آب یکی از بهترین زمان های سر زدن به ساحل پادانگ پادانگ، تابستان است که بتوانید در آب های زلال این ساحل آب تنی کرده و لذت ببرید، حمام آفتاب هم در ساحل گرم پادانگ پادانگ باعث جذب بسیاری از توریست هایی می‌شود که زیبایی اندامشان برای آن‌ها مهم است.

معمولا بازه ی زمانی آوریل تا اکتبر که هوا گرم تر است می تواند زمان خوبی برای سفر به ساحل پادانگ پادانگ باشد.

معرفی ساحل جزیره نیکوی

ویژگی های این ساحل

ورودی که باید برای حضور در این ساحل پرداخت، مبلغی معادل ده هزار روپیه اندونزی دارد که برای پارکینگ پنج هزار اضافه‌تر باید پرداخت شود.

فروشندگان ساحلی بسیاری از سوغات محلی این منطقه را با خود به ساحل آورده برای فروش می‌گذارند که شامل نمونه های ذیل میباشد؛ سارونگ های رنگارنگ، تی شرت ها، زیورآلات و دستبندها و دیگر تولیدات بومی.

یکی از تفریحات ساحل پادانگ پادانگ ، موج سواری است که طرفداران بسیاری در بین جوانان دارد. در این منطقه افراد بومی به تعلیم موج سواری به افراد تازه کار مشغول هستند و از این راه کسب درآمد می‌کنند.

از خوراکی هایی که در این ساحل ارائه می‌گردد می‌توان به آب نارگیل، بشقاب میوه و غذای دریایی و بومی اشاره کرد که میل کردن آن خاطره ی خوشی از سفر به این ساحل برای شما به ارمغان می‌آورد.

معرفی ساحل پادانگ پادانگ

اقامتگاه ها

برای هر بودجه ای، در اطراف ساحل پادانگ پادانگ بالی و مناطق اطراف آن مانند اولواتو اقامتگاه هایی وجود دارد، اما برای بازدید از آن نیازی نیست که در نزدیکی ساحل پادانگ پادانگ بالی بمانید. اگر در اطراف ساحل سمینیاک یا لژیان اقامت دارید، فاصله تا ساحل پادانگ پادانگ ۴۵ دقیقه رانندگی است. پس از رسیدن به این ساحل در ضلع جنوبی جزیره بالی، می توانید یک آبتنی دلچسب روزانه را در آنجا تجربه کنید، سپس به کافه زیبا و مشهور Single Fin بروید تا کمی خستگی در کنید و در نهایت غروب آفتاب را در معبد اولواتو تماشا کنید.

منبع تور یاب
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها