معرفی ساحل آگوندا ساحل لاک پشت‌های زیتونی

معرفی ساحل آگوندا

آگوندا روستایی بزرگ واقع در کاناکونا در ناحیه جنوبی گوآ هند است. ساحل معروف ساحل آگوندا یکی از چهار ساحلی است که در قوانین مصوب سال ۲۰۱۱ به عنوان محوطه حفاظتی لانه ‌سازی لاک پشت‌ها اعلام شد. در آن سوی صخره آگوندا، ساحل کولا در حاشیه یک دریاچه قرار دارد. این ساحل در حدود ۹ کیلومتری شمال ساحل پالولم در منطقه جنوبی گوآ واقع شده است. با محیطی آرام و ردیفی از درختان نارگیل در امتداد ساحل، آگوندا مقصدی عالی برای استراحت، شنا و حمام آفتاب است. این منطقه در ماه سپتامبر میزبان لاک ‌پشت‌های زیتونی می‌شود که برای تخم‌ گذاری به ساحل می‌آیند. برای اقامت شبانه نیز در محدوده ساحل کلبه‌های ساحلی در نظر گرفته شده است.

معرفی ساحل آگوندا

معرفی اجمالی ساحل آگوندا

ساحل آگوندا ساحلی کشیده، زیبا و بکر و محلی عالی برای آفتاب گرفتن، استراحت و شنا است که کمتر مورد استقبال گردشگران قرار گرفته، هرچند شاید آب‌های نسبتاً نا‌آرام آن (در مقایسه با گزینه‌های بهتر با آب‌ های آرام‌ تر در گوآ)،  مناسب‌ترین مکان برای شنا نباشد. می‌توانید از صاحبخانه‌ها یا جوانان موتورسوار کنار کلیسا موتورسیکلت و اسکوتر اجاره کنید، فروشگاه‌های ساحل، مایحتاج اولیه و همینطور خدماتی مثل اینترنت، سیم کارت و تبدیل ارز را به مسافران عرضه میکنند.

البته چندین دستگاه خودپرداز، بازار و مغازه‌های بیشتر در شهر کوچک چائودی نزدیک ساحل آگوندا با مسافت حدود ۲۰ دقیقه فاصله نیز وجود دارند.

پوشش طبیعی

طبیعت آرام و پر از سکوت این ساحل به زیبایی های ذاتی اش اضافه شده و روستای کوچک و سنتی ماهیگیری که در نزدیکی آن قرار دارد، آن را تبدیل به یکی از سواحل فرهنگی گوا کرده است . به طور قطع هنگامی که در این ساحل در حال گشت و گذار هستید، آرامش آن شما را نیز آرام می کند و می تواند تسکین دهنده خوبی برایتان باشد . در این ساحل آرام و دور از هیاهوی شهری و پر ازدحام ماشینی ، حتی امکان دارد که لاک پشت های کوچکی را ببینید که تازه سر از تخم در آورده اند. در ساحل آگوندا می توانید به شدت از تعطیلات خود لذت ببرید و از آرامش بی اندازه آن استفاده کنید.

معرفی ساحل آگوندا

معرفی ساحل سفید

ساحل آگوندا هند

ساحل بلند و طولانی آگوندا انتخابی ایده آل برای کسانی است که دوست دارند تنها در ساحل استراحت کنند و از زیبایی های طبیعت لذت ببرند. این ساحل که یکی از مشهورترین و بهترین سواحل گوا به شمار می رود بسیار ساکت و به نسبت خلوت تر است. کلبه های چوبی زیادی در این ساحل وجود دارند که به سبک و سیاق سنتی مردم محلی هستند و می توانید شب را در آن ها اقامت کنید. البته کلبه های لوکس تر و مدرن تری هم برای مسافرانی که راحتی و رفاه بیشتری می خواهند وجود دارد. شب را در این کلبه ها اقامت کنید و از سکوت، آب و هوای دلپذیر و طبیعت و ساحل لذت ببرید. علیرغم خلوتی و سکوت، هر آن چه به عنوان یک توریست نیاز دارید در این ساحل مهیاست: از رستوران و کافه گرفته تا سوغاتی فروشی و…

منبع nextholiday الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها