معرفی سواحل جزیره لنکاوی

معرفی سواحل جزیره لنکاوی

سواحل جزیره لنکاوی در مالزی قرار دارد و بیشتر از ۱۰۰عدد است و از بزرگترین جزایرهای مالزی بوده و بنام دهکده جواهرنام گرفته است و در دریای اندامان و در ساحل شمال غربی در مرز مالزی با تایلند قرار دارد. لنکاوی جزیره ای بزرگ و بهترین مکان برای گردشگران است ولی بعضی از قسمت های آن هنوز بازسازی نشده است، جزیره لنکاوی دارای سواحل بسیار هیجان انگیز با بهترین و زیباترین مناظر که در تمام قسمت های آن شن و ماسه های تمیز و پاک و کوه های جنگلی و دریایی ارام و آبی است. در ادامه با معرفی سواحل جزیره لنکاوی همراه تاریخ ما باشید.

معرفی سواحل جزیره لنکاوی

سواحل شنی سیاه جزیره لنکاوی

از بهترین مناظر دیدنی در جزیره لنکاوی سواحل شنی سیاه آن می باشد که در شمال و مرکز جزیره قرار دارد و از مکان‌های کمیاب در جهان میباشد و مکانی خلوت می باشد.

پانتای کوک در سواحل جزیره لنکاوی

یکی از زیباترین سواحل جزیره لنکاوی بنام پانتای کوک است که یکی از پاک ترین و آرام ترین و زیباترین سواحل این جزیره است که در آن آب پاک و زلال با شن ها و ماسه های سفید و نقره ای و به همراه سکوت آرام بخش برای همه است. تله کابین و آبشارها برای تفریح بهترین انتخاب برای طبیعت گردی در این سواحل است.

پانتای تنگا در جزیره ساحل لنکاوی

پانتای تنگا سواحل جزیره لنکاوی از بهترین مکان های شاد وآرامش بخش برای تمام گردشگران است. این ساحل لنکاوی به ساحل پانتای کنانگ وصل میشود و بسیار خاص است و دارای مناظر زیبا با کوه های سربه فلک کشیده در هنگام غروب خورشید است و با قایق ها و جت اسکی ها میتوانید روز های خوبی را در این ساحل بگذرانید.

ساحل تانجونگ در جزیره لنکاوی

ساحل تانجونگ یکی از زیباترین و معروف ترین سواحل در جزیره لنکاوی است چون شامل صخره و سنگهای بزرگ است که نصف بیشتر آن از آب دریا بیرون امده است و در آن جنگل هایی با درختان سر به فلک کشیده و سرسبز وجود دارد که مکانی دیدنی برای بازدید کننده ها میباشد.

راهنمای سفر به مالزی

پانتای کنانگ (کپی) | Pantai Cenang

برای به دست آوردن ترکیب جالبی از زیبایی، راحتی و گزینه های بیشتر می توانید یکی از بهترین سواحل لنکاوی را انتخاب نمایید. این ناحیه به گشت و گذارها و رستوران های خود و همچنین به جذب گردشگران و اقامت های فوق العاده در این منطقه مشهور می باشد. پانتای کنانگ در حدود ۱۰ دقیقه با فرودگاه فاصله داشته و به خصوص در زمانی که کودکی همراه شما در سفر است بسیار محبوب می باشد. شهرت پانتای کنانگ به نزدیکی آن به جهان زیر آب می باشد. برخلاف بخشی از بهترین سواحل لنکاوی که خصوصی می باشد، پانتای کنانگ تعداد زیادی از بازدید کنندگان از سراسر جهان را در خود جای داده است. در چند سال گذشته این سواحل شاهد افزایش تعداد نمایش های موسیقی و فرهنگی بوده است

حرف آخر

معرفی سواحل جزیره لنکاوی

سواحل جزیره لنکاوی یکی از بهترین سواحل با شن های سیاه و سفید و نقره ای با آب زلال و شفاف است که یکی از بهترین مکان های دیدنی و خاص است که به شما آرامش و لذت خاصی میدهد که حتما به شما بازدید کنندگان عزیز توصیه میکنم یک سفر به این جزایر زیبا با ماسه های شنی را داشته باشید. از اینکه تا پایان مطلب با معرفی سواحل جزیره لنکاوی همراه ما بودید، نهایت تشکر را داریم.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها