هتل های خوب شیراز

هتل های خوب شیراز

برای سفر به شهر زیبای شیراز حتما لازم است با هتل‌های این شهر آشنایی داشته باشید پس در ادامه با هتل های خوب شیراز شهر حافظ وسعدی آشنا می‌شوید.

هتل زندیه شیراز

یکی از هتل‌های ۵ ستاره شیراز که یادآور معماری سنتی ایرانی است، هتل زندیه شیراز می‌باشد که در نزدیک ارگ قدیمی شیراز قرار دارد. این هتل دارای انواع رستوران‌های ایرانی و غربی، رستوران VIP با غذاهای خاص و درجه یک، سونا و استخری با طراحی حمام وکیل است. این هتل ۵ ستاره با کارکنانی مجرب آماده پذیرایی از شما مهمانان گرامی است.

هتل هما

هتل ۵ ستاره هما با چشم‌اندازی زیبا در مرکز شیراز و در کنار بوستان آزادی در سال ۱۳۵۱ ساخنه شد و در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل ۸ طبقه از لحاظ موقعیت مکانی به باغ ارم، باغ پل صفا، باغ جهان‌نما و آرامگاه حافظ نزدیک است.

هتل پارس شیراز

هتل پارس شیراز یکی از هتل‌های ۵ ستاره و بین‌المللی شیراز است که در سال ۱۳۸۱ در خیابان کریم خان زند به بهره‌برداری رسید. هتل پارس شیراز به دلیل واقع شدن در مرکز شهر شیراز به مکان‌هایی چون حافظیه و دروازه قرآن نزدیک است.

هتل های خوب شیراز

این هتل دارای دو برج ۱۳ طبقه با ۱۸۸ باب اتاق مدرن، ۲۷ سوئیت مجلل و ۲ دستگاه آپارتمان به همراه تمامی امکانات و سرویس های رفاهی می باشد. خدمات هتل شامل مجموعه ورزشی شامل استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی، سالن بدنسازی و سالن ماساژ، رستوران لوتوس با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در محیطی دلنشین با منظره ای بینظیر از شهر شیراز در طبقه ۱۳ هتل، رستوران گل سرخ با سرو غذاهای متنوع سنتی و فرنگی همراه با اجرای موسیقی زنده و محیطی دیدنی، رستوران آفریقایی آکاسیا اولین رستوران آفریقایی در ایران با دکوراسیون خاص و منحصربفرد با سرو غذاهای کاملا استثنایی و متفاوت همراه با موسیقی زنده، کافی شاپ پامچال ۲۴ ساعته، تریای آبشار ۲۴ ساعته، دو سالن مروارید و زمرد برای انواع همایش ها، سمینارها، کنفرانس ها و مجالس، سالن برلیان برای برگزاری جلسات مختلف و میهمانی های خصوصی، فروشگاه در لابی هتل و پرسنل کارآزموده و مجرب می باشد. هتل پارس شیراز با ارائه خدماتی شایسته و بینظیر همواره میهمانان خود را با لبخند رضایت بدرقه می کند.

هتل چمران شیراز

یکی از مرتفع‌ترین و جذاب‌ترین هتل‌های شیراز، هتل چمران واقع در خوش آب و هواترین بلوارهای شیراز است. موقعیت جغرافیایی عالی هتل چمران موجب شده است که آن را از هتل‌های ۵ ستاره دیگر متمایز کند. هتل ۵ ستاره چمران آماده پذیرایی از شما مهمانان عزیز در محیطی آرام و دور از شلوغی شهر است.

هتل های خوب شیراز

در کرمانشاه کجا برویم؟

هتل پرسپولیس شیراز

هتل پرسپولیس شیراز یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره پایتخت فرهنگی کشور است. این هتل دارای اتاق‌های دو تخته و سوئیت‌های مجلل در ۷ طبقه و ۱۰۴ اتاق است. امکانات رفاهی این هتل شامل سالن بدنسازی، فروشگاه صنایع دستی، استخر، سونا، جکوزی، آرایشگاه، رستوران، کافی‌شاپ و تالارهای مناسب برای برگزاری همایش‌ها و مجالس است. این هتل در مکانی آرام و راحت آماده پذیرایی از شما سروران گرامی است.

منبع هتل یار
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها