چرا باید سفر کنیم ؟

چرا باید سفر کنیم ؟ در بسیاری از زمان‌ها برایمان پیش آمده است که بسیار کلافه‌ایم  ، همه چیز برایمان تکراری است ، دیگر با چیزهایی که قبلا خوشحال می‌شدیم خوشحال نمی‌شویم. تمام این اتفاقات قسمتی از جواب سوالمان است در ادامه مطلب بیش‌تر با دلایل سفر کردن آشنا می‌شویم پس با ما همراه باشید.

چرا باید سفر کنیم ؟

یکی از دلایل سفر کردن یادگیری مهارت‌های جدید است

در بسیاری از مواقع پیش آمده است یک مسئله را هر کاری می‌کنیم نمی‌توانیم  حل کنبم اما پس یک استراحت کوتاه آن را به راحتی حل می‌کنیم ،  تنها دلیل آن هم این است که ذهن‌تان خسته بوده است. با سفری چند روزه هم همین اتفاق می‌افتد همین طور که در حال گردش هستید یا اگر زمانی که از سفر برگشتید مهارتی که برای یادگیری آن قبلا بسیار تلاش کرده‌اید اما نتیجه‌ایی نداشته است را می‌توانید حل کنید زیرا ذهن‌تان خسته قبل سفر خسته بوده است و نیاز به یک سفر چند روزه بوده است.

بدنتان نیاز به استراحت دارد

یکی دیگر از دلایل سفر کردن این است که بدنتان در هر سنی در هر رده شغلی که باشید نیاز به استراحت دارد زیرا سفر باعث تازگی روح می‌شود و انسان پس چند روز سفر می‌تواند بسیار شاد و سرحال به کارش باز گردد. همچنین با سفر چند روز از کار کردن از روزهای تکراری دور می‌شویم و این باعص شادابی و سرحالی می‌شود.

چرا باید سفر کنیم

سفرهای یک روزه اطراف تهران

تبدیل رویاها به واقیعت

چرا باید سفر کنیم ؟ زیرا می‌خواهیم رویاهامان تبدیل به واقیعت شود. در بسیاری از مواقع شروع به رویا پردازی می‌کنیم و در پایان این رویا پردازی حسرت واقعی نشدن آن رویا را می‌خوریم. زمانی که یک رویا داریم ، به آن فکر کنیم ، آن را تجسم کنیم پس صد در صد در صد این رویا می‌تواند به واقیعت تبدیل شود فقط ذهن‌تان باید آرام باشد.

سفر برای یافتن دوستان بیش‌تر

در سفر می‌توانید دوستان زیادی پیدا کنید و این دوستان حتی ممکن است به بهترین رفقایتان تبدیل شوند. حتی به بهانه این رفقا می‌توانید به شهرهای زیبای دیگر سفر کنید و زیبایی‌های بیش‌تری را ببینید.

چرا باید سفر کنیم

جمع‌بندی

چرا باید سفر کنیم ؟ جواب سوالمان را پیدا کردیم ، با سفر کردن می‌توان شاد شد ، می‌توان از تنهایی بیرون آمد و سفر انسان را از خستگی نجات می‌دهد. در واقع سفر یک آموزش است که در هیچ کلاس درسی آن را نمی‌توان تجربه کرد با سفر تجریات بسیاری پیدا می‌کنید و همچنین خودتان را بهتر می‌شناسید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها