معرفی هتل ۵ ستاره جمیرا بیچ

معرفی هتل ۵ ستاره جمیرا بیچ

یکی از امکاناتی که هتل ۵ ستاره جمیرا بیچ را از سایر هتل‌های دبی متمایز می‌کند ساحل اختصاصی معروف آن می‌باشد. این هتل دارای یک پارک آبی بزرگ به نام وایلد وادی (Wild Wadi) می‌باشد که در صورت انتخاب این هتل برای سکونت به طور رایگان همه روزه در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد.

خصوصیات رفاهی هتل جیمرا بیچ دبی

سرویس حمل و نقل محیط اطراف در این هتل رایگان است اما ترانسفر فرودگاهی هزینه جداگانه ای برایتان دارد. فروشگاه های مختلفی در هتل هستند که می توان به فروشگاه سوغاتی در میان آن ها اشاره کرد. اتاق های VIP با امکانات متفاوتی در هتل وجود دارد. همچنین برای مهمانان کم توان و ناتوان نیز کلیه امکانات رفاهی فراهم شده است.

بخش پذیرش هتل ۲۴ ساعته کار می کند و امکاناتی نظیر انبار چمدان، دستگاه ATM، صرافی، ورود و خروج سریع و راهنمای تور را در این بخش می بینید. خدمات نگهداری از کودکان با پرداخت مبلغی جداگانه برای خانواده ها فراهم شده است. همچنین می توانید به طور رایگان از سرویس واکس کفش نیز استفاده کنید، البته اتوشویی، اتوکشی و خشکشویی هتل با پرداخت هزینه جداگانه ای قابل استفاده است. در هتل جمیرا بیچ دبی می توانید ماشین نیز کرایه کنید. آسانسور، آرایشگاه مردانه و زنانه، روزنامه رایگان و خدمات مربوط به سفرهای کاری مثل دستگاه فکس و کپی و اتاق های کنفرانس از دیگر خدمات رفاهی هتل می باشند.

کارکنان هتل به زبان های عربی، انگلیسی، آذربایجانی، آلمانی، اسپانیایی، هندی و چندین زبان زنده دیگر دنیا صحبت می کنند. ساعت ورود به هتل ۱۵:۰۰ و ساعت خروج ۱۲:۰۰ می باشد.

امکانات هتل ۵ ستاره جمیرا بیچ

در هتل ۵ ستاره جمیرا بیچ حوصله‌تان سر نمی‌رود، این هتل داراری اتاق‌های بزرگ برای استراحت گردشگران، رستوران‌های لوکس، فروشگاه‌ها و اتاق های Vip با امکانات مختلف، سالن بدنسازی، امکانات ورزش‌های آبی، سالن پینگ پونگ، راکت بال، تنیس و هر گونه امکانات تفریحی که برای یک گردشگر که نیازی به خارج شدن از این هتل را نداشته باشد فراهم شده است.

هتل 5 ستاره جمیرا بیج

اتاق‌های این هتل دارای تلفن و اینترنت رایگان و دیوار‌های عایق وتجهیزات کاملی می‌باشد. انواع اتاق‌هایی که در هتل ۵ ستاره جمیرا بیچ به گردشگران ارائه می‌شود عبارتند از:

  • سوییت دوخوابه
  • سوییت خانوادگی باغ
  • ویلای دوخوابه بیت البهار
  • سوییت جونیور
  • ویلای یک خوابه بیت البهار
  • سوییت سه خوابه
  • اتاق اکسکیوتیو
  • اتاق دلوکس بالکونی

از ویژگی‌های دیگری که این هتل را منحصر به فرد کرده است فاصله ی کم آن با جاذبه‌های تفریحی و گردشگری دبی می‌باشد که سعی داریم به چند نمونه از آن‌ها اشاره کنیم:

معرفی پارک دبی لند

  • فاصله‌ی این هتل با برج العرب ۵۰۰ متر است که از شما وقتی کمتر از ۱۰ دقیقه را می‌گیرد تا برای بازدید به آنجا روید.
  • مدینت جمیره با این هتل ۱.۱ کیلوکتر فاصله دارد که به صورت پیاده ۱۵ دقیقه طول می‌کشد تا به آن جا رسید.
  • یکی از جاذبه‌های جالب دبی پارک گلد اند دیاموند است که فاصله‌ی آن تا این هتل ۵ کیلومتر می‌باشد که با اتوبوس و مترو کمتر از ۱۰ دقیقه به آن جا خواهید رسید، در ضمن بد نیست بدانید که فاصله اولین ایستگاه مترو تا هتل ۵ ستاره جمیرا بیچ چیزی در حدود ۵ کیلومتر است.
  • یکی از مراکز خرید بزرگی که کمترین فاصله را با این هتل دارد مرکز خرید اماراتاست که در فاصله ی ۲.۶ کیلومتری این هتل واقع شده است و در کمتر از ۱۵ دقیقه می توان به آن رسید.

هتل 5 ستاره جمیرا بیچ

آدرس هتل

دبی، یو ام ام سکیم، جاده ساحلی جمیرا

Jumeirah Beach Road, Umm Suqeim, Dubai, United Arab Emirates

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها