چرا نباید به تایلند برویم ؟

چرا نباید به تایلند برویم ؟

مدتی است که تایلند که از کشورهای زیبای شرق آسیا محسوب می‌شود، مکانی برای مسافرت ایرانیان انتخاب می‌شود. تایلند علاوه بر طبیعت زیبا و جاذبه‌های گردشگری متنوعی که دارد، از نام و آوازه خوبی در بین مردم ایران برخوردار نمی‌باشد.  ما در این مقاله سعی داریم تا پیرامون پرسش، چرا نباید به تایلند برویم ؟ مطالبی را برای شما بازگو کنیم پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

شاید برای شما جای سوال باشد که تایلند با تمام زیبایی و طبیعت بکری که دارد، چرا نباید گزینه مناسبی برای سفر باشد؟. با دلایلی که در این مقاله به آنها اشاره می‌کنیم، شاید شما نیز به دسته افرادی بپیوندید که دیگر تایلند را گزینه مناسبی برای سفر نمی‌دانند.

برای سفر به تایلند ذائقه غذایی خود رافراموش نکنید

اصولا کشورهای جنوب شرقی آسیا، طبخ متفاوت غذایی نسبت به ایران دارند و تایلند نیز از این قانون جدا نیست. در کشور تایلند غذاهای خیابانی ارزان به وفور یافت می‌شود اما اینکه شما این غذاها را دوست داشته باشید یا خیر، به ذائقه شما مربوط می‌شود.

شاید بسیاری از این غذاها خوشمزه باشند اما به این دلیل که نوع پخت و مواد استفاده شده در آن با غذای ما متفاوت است نمی‌تواند برای خوردن مناسب باشد.

چرا نباید به تایلند برویم

برای سفر به تایلند از کجاها دیدن کنیم؟

تایلند کشور ارزانی ها

شاید باور این جمله سخت باشد اما تایلند را باید کشور ارزانی‌ها بنامیم البته این جمله با سوال چرا نباید به تایلند برویم، در تضاد کامل است. این سوال برای اشخاصی صدق می‌کند که از نظر مالی بسیار پولدار بوده و سفرهای ارزان هرچند زیبا را دوست ندارند.

اگر طبیعت و ساحل را دوست ندارید به تایلند سفر نکنید

برخلاف عموم مردم که از دیدن ساحل دریا و طبیعت نهایت لذت را می‌برند، افرادی هستند که علاقه‌ای به دیدن این مناظر ندارند.

چرا نباید به تایلند برویم

شوک فرهنگی

البته شاید کلمه ی شوک فرهنگی کلمه ی  مثبتی به نطر نرسد اما همیشه هم بد نیست و باور کنید که یک بار سفر به تایلند کافیست تا این شوک را به خوبی تجربه کنید. سر و صدا، شوغی و بی نظمی و حیات وحش منحصر به فرد و موجودات ریزی که به عنوان غذا سرو می شوند، همه و همه ی این ها بخشی از این شوک هستند . البته که بخشی از تجربه های تایلند گردی تان ر ا تشکیل می دهند. بنابراین اگر دوست دارید تا یک فرهنگ کاملا متفاوت از آن چه تا حال داشته اید و آموخته اید ببینید، به تایلند بروید.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها