خلوت ترین مکان های تهران

خلوت ترین مکان های تهران

می‌دانیم که تهران به‌عنوان پایتخت کشور، اولین و شلوغ‌ترین شهر ایران شناخته می‌شود. ساکنین تهران همواره از شلوغی این شهر در عذاب هستند و همین امر باعث شده تا در این مقاله با معرفی خلوت ترین مکان های تهران ، به افرادی که قصد مسافرت به پایتخت را دارند کمک شایانی بکنیم.

همیشه نحوه کار به این صورت است که انتخاب خوب از بین بدی‌ها جلوه دیگری دارد و دقیقا مطابق همین بحث شناخت مکان خلوت در دل شلوغی جذابیت ویژه‌ای خواهد داشت.

باید به این نکته توجه داشته باشیم که برای شناخت مکان‌های خلوت پایتخت، نباید در بین خیابان‌ها و بازار جست‌و جو کنیم.

دریاچه چیتگر

دریاچه مصنوعی خلیج فارس یا همان چیتگر با مکان‌ های تفریحی بسیاری که در قلب خود جای داده است، به‌عنوان یکی از خلوت ‌ترین مکان ‌های تهران شناخته می‌شود. در واقع این دریاچه از هیاهوی شهر دور است و مکانی مناسب برای گردشگران شناخته می‌شود.

پارک های تهران

شاید برای شما جای سوال باشد که پارک همواره مکانی شلوغ و پر تردد است اما چرا ما پارک‌های تهران را از مکان‌های خلوت این شهر معرفی کردیم؟. درست است که پارک مکانی شلوغ و پر تردد است اما نسبت به شلوغی و ترافیک عظیم شهر تهران، پارک‌های این شهر جز مکان‌های خلوت شناخته می‌شود.

برای شناخت بهتر این پارک‌ها می‌توانیم به پارک جمشیدیه و پارک قیطریه اشاره کنیم که از اصلی‌ترین و قدیمی‌ترین پارک‌های تهران شناخته می‌شود.

معرفی جنگل های اطراف تهران

ارتفاعات تهران

خلوت‌ ترین مکان ‌های تهران را می‌توانیم در بلندای این شهر جست‌وجو کنیم، در‌واقع ارتفاعت تهران یکی از آرام‌ترین و در عین حال زیباترین نقاط پایتخت شناخته می‌شود. علاوه بر خلوت بودن، وجود تفریحات مختلف نظیر تله کابین و رستوران‌های سنتی زیبا به جذابیت این مکان‌ها افزوده است.

بام تهران، بام ونک و بام ونجک از معروف‌ترین ارتفاعات تهران شناخته می‌شود که هر گردشگری را مجذوب خود خواهد کرد.

خلوت ترین مکان های تهران

روستاهای گردشگری زیبا و خلوت در نزدیکی تهران

از جمله خلوت ترین مکان های تهران وجود روستاهایی در خود تهران و در نزدیکی آن می باشند. روستاهایی زیبا و به دور از شلوغی که فاصله چندانی تا شهر تهران نداشته و دارای بدیع ترین مناظر و زیباترین جاذبه های گردشگری می باشند. از جمله روستاهای زیبایی که در شمار خلوت ترین مکان های تهران می باشند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

روستای زرین دشت، روستای ورردیج، روستای خور، روستای کردان، دره اوین درکه، دره کن سولقان، واریان و … می باشد. علاوه بر وجود روستاهای زیبای اطراف تهران که از خلوت ترین مکان های تهران نیز محسوب می شوند

منبع منطقه های تهران
عضویت
اطلاع از
guest

1 نظر
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها
nis
امتیاز :
     

آخه بام تهران و دریاچه چیتگر و پارک جمشیدیه کجاش خلوته؟؟