بهترین هتل های قشم

بهترین هتل های قشم 

قشم جزیره‌ای زیبا با مردمانی دوست داشتنی است که مهمان‌نوازی آن‌ها مورد توجه جهانیان نیز قرار گرفته است، همچنین سفر به این جزیره، آرزوی تمامی گردشگران در سراسر جهان می‌باشد. با توجه به‌ مهمان‌نوازی مردمان این جزیره، درب خانه مردم به روی مسافران باز است، اما این جزیره دارای اقامتگاه‌ها و هتل‌های عالی‌ای می‌باشد که در این مقاله به معرفی بهترین هتل های قشم اشاره می‌کنیم.

هتل بزرگ و زیبای خلیج فارس

این هتل زیبا و بزرگ یکی از بهترین‌ هتل‌های جزیره قشم می‌باشد و به‌دلیل مجاورت با دریا، هم آب و هوای آن خاص‌تر شده و هم به هتل ساحلی قشم نیز معروف است. اگر نگران تفریحات خود هستید، بهتر است نگرانی را کنار بگذارید زیرا این هتل دارای امکانات تفریحی بسیاری از جمله زمین تنیس و سالن بیلیارد و دیگر امکانات را به خود اختصاص داده است.

لوکس‌ترین هتل جزیره

بوتیک هتل فولتون از لوکس‌ترین هتل‌های جزیره قشم می‌باشد که طراحی‌های داخلی این هتل، آن‌ را با دیگر هتل‌ها متفاوت ساخته است، همچنین این هتل از سه ساختمان بزرگ تشکیل شده است که شامل سه نوع کاربری ویلایی، هتل، ساختمانی می‌باشد، درکل این هتل از بهترین هتل های قشم نیز شناخته می‌شود.

دیدنی ترین مکان های قشم

ساحل طلایی، هزینه‌ای مناسب

اگر به دنبال هتلی با هزینه متوسط و مناسب می‌گردید، پیشنهاد ما به شما این هتل می‌باشد، زیرا این هتل با خدمات عالی و امکانات تفریحی و رفاهی بسیاری که برای مشتریان خود فراهم کرده است، جزء بهترین هتل های قشم با قیمتی مناسب شناخته می‌شود، همچنین امکانات رفاهی از جمله استخر،‌ پارک، رستوران و… نیز در کنار این هتل زیبا احداث شده است.

هتلی بازسازی شده

هتل ژئوپارک، دیگر هتل برتر قشم شناخته می‌‌شود،‌ دلیل برتری این هتل در بین هتل‌های جزیره قشم، این است که این هتل مانند دیگر هتل‌های برتر قشم، از پرسنل و خدمات عالی نیز استفاده می‌کند و رضایت مشتریان خود را جلب کرده است، همچنین دسترسی به بازار قشم و دیدنی‌های قشم از این هتل راحت‌تر می‌باشد.

بهترین هتل های قشم

بوتیک هتل ایرمان

یکی دیگر از بهترین هتل های قشم که به خاطر ترکیب بافت سنتی و مدرنش بسیار معروف هم شده، بوتیک هتل ایرمان (Irman BOUTIQUE HOTEL) است. این هتل ۵ طبقه است و اتاق هایش ترکیبی از سوئیت های ۱ تا ۲ خوابه و اتاق های ۲ تا ۳ تخته است. تمامی اتاق های این هتل بسیار مجهز هستند و حس این که در خانه ی خود هستید را به شما القا می نمایند. فاصله ی این هتل تا جاذبه های اصلی و مراکز خرید شهر، بین ۴ تا ۶ دقیقه است. برخی از دیگر خدمات این هتل را برای شما در ادامه در جدول زیر دذکر خواهیم کرد.

بهترین هتل های قشم

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها