بوستان ستارخان کجاست

بوستان ستارخان کجاست

بوستان ستارخان کجاست ؟ بوستان ستارخان واقع در غرب تهران است که مساحت این پارک، ۷۰۰۰ مترمربع از خیابان ستارخان پایتخت را با قدمتی بیش از ۵۰ سال به خود گرفته است. از آنجا که تهران بسیار بزرگ است و رفت و آمد را برای مردم سخت کرده است، بنابراین بوستان زیبای ستارخان با امکانات رفاهی خوب و عالی تفریح را برای ساکنین ستارخان و اطراف مخصوصا افراد مسن، بسیار آسان کرده است.

معرفی امکانات رفاهی_ تفریحی بوستان ستارخان

در ورودی بوستان ستارخان، مجسمه ستارخان که یکی از سرداران ملی ایران بوده است به عنوان نماد این بوستان مشاهده می‌شود. در مرکز این پارک قدیمی، آبنمای بسیار زیبا ساخته شده است که مردم را به سمت خود جذب می‌کند. در تمام پارک وجود انواع درختان کاج مانند سدروس و نوئل، درختان و درختچه‌هایی چون سرو، اقاقیا، چنار، زیتون، شیرخشتی و طاووسی باعث زیبایی و خوش آب و هوایی این پارک شده است و به شهروندان آرامشی دلنشین و به یادماندنی می‌دهد.

بوستان ستارخان کجاست

بوستان ستارخان با داشتن آلاچیق‌هایی بسیار در فضایی سر سبز و منظره‌ای زیبا، وجود نیمکت در سرتاسر پارک و سرویس‌های بهداشتی زنانه و مردانه مکانی مناسب برای همه خانواده‌ها است. این بوستان برای کودکان مجهز به زمین بازی و وسایل متنوع بازی است و برای بزرگسالان دارای میز شطرنج، میز تنیس، زمین بدمینتون و دیگر وسایل وزرشی عمومی است.

موقعیت مکانی بوستان ستارخان

بوستان ستارخان در یکی از خیابان‌های قدیمی تهران واقع در منطقه ۲ پایتخت به نام ستارخان است که دارای مکان‌های تفریحی، مرکز خرید گلدیس، بازارچه سنتی و دیگر مراکز خرید، رستوران و هتل است. یکی از مراکز خرید که شهروندان برای خرید به آن مراجعه می‌کنند، بازارچه سنتی است که در زیر پل ستارخان قرار دارد. در این بازارچه سنتی انواع لباس‌های زنانه، مردانه، بچه‌گانه، کیف، کفش، لوازم آشپزخانه، شیرینی فروشی، صنایع دستی و غیره با قیمت مناسب و کیفیت عالی به فروش می‌رسد.

بوستان ستارخان کجاست

پارک ها و بوستان های دیدنی تهران

پارک ستارخان، انتخابی عالی برای داشتن لحظاتی خوش

پارک ستارخان پارکی قدیمی و جذاب در غرب تهران است که از گذشته تا به حال محلی ایده‌آل برای ورزش و گذران اوقات فراغت اهالی منطقه بوده است. این پارک با مساحت ۷۰۰۰ مترمربع در خیابان ستارخان تهران قرار دارد و از تاسیس آن چیزی در حدود ۵۰ سال می‌گذرد. از ویژگی های برجسته بوستان ستارخان دارا بودن آب و هوایی خوش با درختان بلند قامتی مانند کاج سدروس، کاج نوئل، سرو، چنار، اقاقیا و زیتون و نیز درختچه های همیشه سرسبزی مانند شیرخشتی و طاووسی است که فضای دلنشین و آرامش بخشی را برای شهروندان به ویژه افراد مسن به وجود می‌آورند.

منبع کجارو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها