بهترین زمان سفر به مالدیو

بهترین زمان سفر به مالدیو

مالدیو رویایی که به حقیقت نزدیک است. مالدیو را می‌توان بهشتی برای گردشگری معرفی نمود. بهشتی که جاذبه‌های منحصر به فرد در آن تمامی آن چه باید را برای توریست فراهم می‌نماید. یکی از مهم‌ترین نکاتی که در سفر به این بهشت زمینی باید به آن اشاره نمود، عدم محدودیت‌های زمانی برای گردشگران می‌باشد. بهترین زمان سفر به مالدیو بر اساس سلیقه گردشگران تعیین می‌گردد، اما با این حال مالدیو در طول تمامی فصول یک نقطه جذاب و سرشار از هیجان خواهد بود. شلوغ‌ترین و پرجمعیت‌ترین زمان سفر در مالدیو از دسامبر تا آپریل ادامه دارد.

به طور حتم وجود امکانات رفاهی فوق العاده موجب خواهد شد تا حتی در شلوغ‌ترین زمان‌های ممکن نیز هیچ محدودیتی برای گردشگران ایجاد نگردد. در صورتی که گردشگران تمایل به انتخاب فصول خلوت برای گردشگری در این بهشت را داشته باشند، انتخاب ماه های می تا نوامبر، که همان اردیبهشت ماه می‌باشد. انتخاب هوشمندانه‌ و بهترین زمان سفر به مالدیو است.

رمانتیک ترین مقاصد گردشگری جهان

فستیوال‌ها

فستیوال ها و برنامه های هیجان انگیز بسیاری که در این سفر می توان شاهد آن بود بسیار متنوع‌اند و می توان یکی از بهترین زمان های سفر به مالدیو را در زمان برگذاری آنها دانست. از جمله مهم‌ترین این فستیوال‌ها که هر یک دارای اهمیت زیادی نیز می‌باشند، باید به موارد ذیل اشاره نمود:

بهترین زمان سفر به مالدیو

  • روز جمهوری
  • روز استقلال
  • روز ملی
  • روز ماهیگیر

هزینه روزانه توریستی در ماله

هزینه یک روز اقامت در ماله حدودا ۱,۷۶۰,۰۰۰ تومان است. هزینه‌های تخمین زده شده برای یک نفر در یک روز شامل موارد زیر است:

۱. برانچ (وعده صبحانه که دیر خورده می‌شود و جای دو وعده ناهار و صبحانه است) در رستوران سه ستاره

۲. شام در رستوران سه ستاره

۳. یک شب اقامت در هتل سه ستاره

این هزینه‌ها بسته به این که در ماه‌های داغ سال یا کمتر توریستی به ماله سفر می‌کنید، تغییر می‌کند. تخمین هزینه بالا در ماه‌های داغ در ماله انجام شده است تا برای برنامه‌ریزی در سفر، به‌عنوان منبع از آن استفاده کنید.

موقعیت جغرافیایی مالدیو

از لحاظ جغرافیایی مالدیو جزیره ای در اقیانوس هند واقع در جنوب غربی هند می‌باشد این جزیره بر روی فلات زیر آبی چاگوس لاکادیو قرار گرفته و کمترین فاصله‌ای که تا کرانه‌های هند دارا هست ۶۰۰ کیلومتر می‌باشد. این مجمع الجزایر از ۱۱۹۲ جزیره‌ی مرجانی تشکیل شده است و مساحت خشکی‌های برابر با ۲۹۸ کیلومترمربع می‌باشد. از این بین ۲۰۰ عدد از جزیره‌ها مسکونی هستند و ۸۸ جزیره دیگر دارای اقامتگاه‌‌های گردشگری هستند.

بهترین زمان سفر به مالدیو

آب و هوای جزیره مالدیو

شرایط آب و هوایی جزیره مالدیو با توجه به موقعیت جغرافیایی که دارد و نزدیک بودن آن به اقیانوس هند سبب شده تا آب و هوایی گرم استوایی داشته باشد و دو فصل بارانی را طی کنید. به طور کلی اغلب اوقات سال این جزیره شرایط جوی مناسبی برای گردشگری دارا هست و به خصوص برای کسانی  که علاقمند به تفریحات آبی و ساحلی هستند بهترین زمان سفر به مالدیو و شرایط بسیار عالی و ایده آلی برقرار است.

منبع کجارو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها