بهترین نقاط جنوب شرقی آسیا برای رفتینگ

بهترین نقاط جنوب شرقی آسیا برای رفتینگ

اگر شما جزو افرادی هستید که هیجان را به آرامش ترجیح می‌دهید، حتما تاکنون به‌فکر هیجان در آب‌ و هیجانات آن هم افتاده‌اید، اما نمی‌دانید چگونه این هیجان را بیرون بریزید. ورزش رفتینگ، یک ورزش و تفریح پرهیجان است که ورزشکاران بسیاری را به خود جذب کرده است. هر ورزشی ممکن است مکان مناسب خود را داشته باشد و این موضوع برای ورزش رفتینگ هم صدق می‌کند. در این مقاله می‌خواهیم شما را با بهترین نقاط جنوب شرقی آسیا برای رفتینگ آشنا کنیم، پس با سایت تاریخ ما همراه باشید و ما را تا انتهای این مطلب یاری کنید.

رفتینگ در مالزی

کشور مالزی دارای رودخانه‌های بسیاری می‌باشد، یکی از بهترین نقاط جنوب شرقی آسیا برای رفتینگ، رودخانه پاداس در مالزی می‌باشد. این رودخانه شامل مسیرهای مختلفی است که سطح این مسیرها، حرفه‌ای می‌باشد و کاملا برای افراد علاقه‌مند به رفتینگ مناسب است. اگر نمی‌دانید که چه فصلی باید به این کشور سفر کنید تا تجربه هیجان‌انگیز رفتینگ را داشته باشید، ما به سوال شما پاسخ قطعی می‌دهیم. فصولی که بارانی‌اند برای رفتینگ مناسب‌تر اند، زیرا رودخانه‌ی مورد نظر عمیق‌تر شده و هیجان بیشتری برای شما به ارمغان می‌آورد.‌

بهترین نقاط جنوب شرقی آسیا برای رفتینگ

بهترین سواحل آسیا

هیجان در رودخانه تایلندی

کشور تایلند که از خنک‌ترین کشور‌های جهان محسوب می‌شود، دارای رودخانه زیبا و بزرگی است که آن را پای نامیده‌اند. این‌ رودخانه یکی از بهترین نقاط جنوب شرقی آسیا برای رفتینگ محسوب می‌شود، زیرا در هنگام انجام این ورزش، از میان جنگل و مناطق سرسبز می‌گذرید و شاهد حیوانات زیبایی هستید.

بهترین نقاط جنوب شرقی آسیا برای رفتینگ

رودخانه‌های لائوس

لیست بهترین مکان های رفتینگ در جنوب شرقی آسیا بدون نام بردن از رودخانه های لائوس کامل نمی شود. لائوس در مسیر رودخانه های زیادی هست که معروف ترین آن ها در بین کوله گردان رودخانه نام ها (Nam Song) می باشد، رودی که مسیرهای هیجان انگیز زیادی را در خود جای داده است. قایق سواری و رفتینگ در این منطقه یعنی عبور از جنگل های انبوه، تماشای جنگل های کوهستانی، گوش دادن به صدای آواز پرندگان و ملاقات با معدود قبیله هایی که در کنار رودخانه ساکن اند. این رودخانه که بیشتر مسیرهای آن جریان های ملایمی دارد هم برای قایق سواری و هم برای سافاری مناسب است.

حرف آخر

اگر شماهم از آن دسته افرادی هستید که هیجان را دوست دارید، می‌توانید ورزش رفتینگ را تجربه کنید، همچنین می‌توانید برای هیجان بیشتر به نواحی مختلف سفر کرده و آن را تجربه کنید. در این مقاله به بهترین نقطا جنوب شرقی آسیا برای رفتینگ پرداختیم و امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت کافی را برده باشید.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها