خطر‌ناک ‌ترین پیست های اسکی دنیا

خطر‌ناک ‌ترین پیست های اسکی دنیا

بعضی‌ها عاشق هیجان‌اند و زندگی بدون ماجراجویی برایشان یکنواخت و خسته کننده است. آن‌ها همیشه به دنبال تفریحات هیجان انگیزاند تا روحیه‎ی هیجان طلب خود را راضی کنند و گاهی به سراغ کار‌هایی می‌روند که آدم‌های معمولی اصلا دل و جراتش را ندارند، نظرتان با اسکی در خطرناک‌ترین پیست‌های اسکی چیست؟ درست است  که این پیست‌ها کمی خطرناک‌اند اما در عوض شیب‌های پربرف و چشم‌انداز‌های زیبایی دارند که ماجراجویان حرفه‌ای را به خود جذب می‌کنند، ما می‌خواهیم  در این مقاله درباره‌ی خطر‌ناک ‌ترین پیست های اسکی دنیا حرف بزنیم از شما عزیزان خواستاریم تا ادامه مطلب ما را همراهی کنید.

خطر‌ناک ‌ترین پیست های اسکی دنیا

مسیر اسکی Corbets Couloir

این مسیر اسکی پرهیجان و البته خطرناک در ایالات وایومینگ واقع شده است. که با دارا بودن ارتفاع ۳۱۸۵ متری و شیب‌های مهیب وترسناک تاکنون لقب خطرناک ترین پیست جهان را از آن خود کرده است. مسیر اولیه و ابتدایی این پیست با دارا بودن ارتفاعی نزدیک به ۳الی ۵ متر به سخره های رعب انگیزی منتهی می‌شود که تنها اسکی باز‌های حرفه می‌توانند از پس بازی در چنین پیستی بر‌آیند، اما با این حال هنوز بسیاری از اسکی‌باز‌های حرفه ‌ای رویای بازی و حضور در این اسکی را در ذهن خود می‌پرورانند. تماشای این پیست با تمام زیبای‌های خارق‌العاده‌ای که دارد رعب و وحشت عجیبی را در دل تماشاگر بجود می‌آورد.

آشنایی با خطرناک ترین کوه های دنیا

مسیر Olympiabakkn

این پیست olympiabakkn) ) یکی دیگر از خطرناک ترین پیست‌های اسکی دنیا به‌شمار می‌آید،  که در کشور زیبا و تاریخی نروژ واقع شده است این کشور با داشتن شیب‌های طولانی و کم نظیر اسکی بازهای زیادی را به سمت خود کشانیده است.

این پیست همانند پیست Corbets Couloir  دارای خطرات زیادی است که فقط اسکی باز‌های حرفه‌ای و قهار توان بازی در این پیست را دارند.

خطر‌ناک ‌ترین پیست های اسکی دنیا

مسیر Mayrhofen

این پیست با دارا بودن شیب ۷۸ درصدی در هر لحظه اسکی‌باز‌های زیادی را با چالش‌های گوناگون و جدیدی رو به رو کرده‌است. کشور اتریش با داشتن چنین جاذبه‌ی دیدنی و حیرت انگیزی توانسته بیش از پیش آوازه‌ی شهرت خود را بر سر زبان‌ها بیاندازد.

به گفته‌ی اسکی باز‌هایی که تجربه‌ی اسکی در Mayrhofen را داشته اند بازی در این مسیر پر هیجان رویای خاطره بخشی را در زندگی‌شان رقم زده است.

پیست St. Anton

پیست St. Anton واقع در کشور اتریش تا به امروزه جزءخطرناک ترین پیست‌های اسکی دنیا بشمار می‌آید، این پیست تفاوت‌های جالبی با پیست‌هایی که دراین مقاله راجع به آنها صحبت کردیم دارد، برای مثال اسکی باز‌ها تنها در صورت قبول شدن در آزمون اسکی بازی می‌توانند در این پیست حضور یابند، در غیر این صورت شانس بازی دراین پیست از آن‌ها گرفته می‌شود. اکثر افراد در نگاه اول به  این پیست فکر میکنند مسیر بازی بسیار آسان است و همه چیز برای آن‌ها بسیار طبیعی به نظر میرسد در صورتی که خطرناک‌ترین قسمت مربوط به قسمت پایانی پیست می‌باشد که کوچکترین‌ اشتباه و سهل انگاری عواقب غیر قابل جبرانی را برای بازی‌کن به همراه دارد.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها