معرفی ۱۰ مورد از ماجرا جویی های هیجان انگیز در کنیا

ماجراجویی های هیجان انگیز در کنیا

بعضی از افراد به طور طبیعی در جست و جوی هیجان و بهترین مقاصد دنیا برای ماجراجویی هستند. این بار برای ماجراجویی به قاره‌ی آفریقا و کشور کنیا سفر می‌کنیم ماجرا جویی های هیجان انگیز در کنیا ما را وادار به معرفی ۱۰ مورد از بهترین و مهیج‌ترین این ماجراها کرده‌است. که در ادامه مطلب به شرح کامل آن خواهیم پرداخت.

تماشای بزرگترین مهاجرت‌های دنیا

تقریبا از اوایل شهریور ماه مهاجرت انواع گونه‌های حیوانات وحشی نظیر کرگدن، گورخر، آهو، گاو‌های وحشی و … به سمت منطقه‌ی زیبا و حیرت انگیز ماسای مارا (Maasai Mara) آغاز می‌شود که تماشای نزدیک مهاجرت‌ آن‌ها خالی از لطف نیست.

ماجرا جویی های هیجان انگیز در کنیا

پنج حیوان بزرگ و خطرناک آفریقایی را ببینید

ماجرا‌ های هیجان انگیز در کنیا ما را به سمت تماشا و تحقیق درباره‌ی  حیوانات حیرت‌انگیزی نظیر آهو، فیل، کرگردن و… سوق داد به جرعت می‌توان گفت کنیا بهترین مقصد و مکان برای تماشای حیوانات حیات وحش می‌باشد.

در میان حیات وحش سفاری کنید

تمدن سافاری در کنیا قدمت دیرینه‌ای دارد که تقریبا در اوایل قرن بیستم تحت حمایت زیر ساخت‌های بهینه گردشگری قرار گرفته است. از این جهت ما به شما توصیه می‌کنیم اگر به دنبال فعالیت در صنعت سافاری هستید حتما به کنیا سفر کنید.

پرندگان نادر و کمیاب را تماشا کنید

کنیا با داشتن انواع گونه‌های پردندگان دریایی و غیر دریایی نادر مانند فلامینگو‎‌های صورتی افراد ماجراجوی زیادی را به سمت خود کشانیده است. به جرعت می‌توان گفت کنیا دارای زیباترین و متنوع‌ترین گونه‌های پرنده‌ای در جهان محسوب می‌شود.

ماجرا جویی های هیجان انگیز در کنیا

تماشای سواحل زیبا و خارق‌العاده‌ی کنیا

یکی از مهیج‌ترین و هیجان انگیز‌ترین تفریحات در کنیا، تفریحات موج‌سواری است، این ورزش هیجان انگیز و سالم با توام شدن باد و آب در سواحل بکر و ناب کنیا خاطره‌ی به یادمانی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

ماجراجویی با دوچرخه در آمستردام

کوهنوردی در بلند‌ترین قله‌های آفریقا

کوهنوردی در بلند‌ترین قله‌ی کنیا که (Mount Kenya) نام دارد و با دارا بودن ارتفاع۵۱۹۹ چالش‌های آنی و بزرگی را برای کوهنوردان کنیا به‌ وجود آورده‌است.

صبحانه خوردن در کنار زرافه‌ها

در کنیا محیطی در دل طبیعت وجود دارد که دارای مساحتی قریب به ۵ هکتار است این زمین لقب خانه‌ی زرافه‌ها را به خود گرفته است. شما اگر در این مکان اقدام به خوردن صبحانه کنید حضور زرافه‌ها در کنار خود برای پذیرایی بیشتر تماشا خواهید کرد.

تفریح در پارک ملی دروازه جهنم (Hells Gate)

دلیل نام گذاری این پارک(دروازه جهنم) به علت وجود شکافت‌هایی است که در دل سخره‌ها به چشم می‌خورد.اتفاقات شگفت‌آور   در این طبیعت سرسام آور و همچنین ماجرا جویی های هیجان انگیز در کنیا ما را وادار به تماشا و مطالعه‌ی بیشتر بر روی دیواره‌ها و شکافت‌های قرمز رنگ Njorowa  کرد.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها