ماجراجویی با دوچرخه در آمستردام

تجربه ماجراجویی با دوچرخه در آمستردام

شهر آمستردام یا همان پایتخت دوچرخه‌سواری جهان، هرروزه شاهده تعداد بسیاری دوچرخه در سراسر شهر می‌باشد، افرادی که با دوچرخه به محل کار خود می‌روند یا به مدرسه و… می‌روند. سایت تاریخ ما به شما پیشنهاد می‌دهد که اگر وضعیت مالی نسبتا خوبی را دارید، حداقل یک بار در طول عمر خود به آمستردام سفر کنید و لذت دوچرخه‌سواری را میان دیگر دوچرخه‌سواران را احساس کنید. در ادامه این مقاله به ماجراجویی با دوچرخه در آمستردام میپردازیم، پس با ما همراه باشید.

بهشت دوچرخه‌سواران

همانطور که در این مقاله خواندید، شهر آمستردام سرشار از آدم‌هایی می‌باشد که قصد ماجراجویی با دوچرخه در آمستردام را دارند یا می‌خواهند به مقصد‌های خود بروند. این شهر تقریبا مسافت ۴۰۰ کیلومتر را برای دوچرخه‌سواران خود اختصاص داده است.  درکل اجزای این شهر از جمله اماکن و مراکز و… علاوه بر ماشین و…، مخصوص دوچرخه‌هم ساخته شده‌اند. بیش از یک قرن است که شهروندان آمستردامی، برای حمل و نقل از دوچرخه استفاده می‌کنند تا هم هزینه آن مقرون بصرفه باشد و هم آلودگی صوتی و هوا ایجاد نکند تا باعث مزاحمت برای دیگران شوند.

ماجراجویی با دوچرخه در آمستردام

دیدنی های آمستردام

بهترین مسیر ماجراجویی 

در ادامه مقاله می‌خواهیم به مناطقی از این شهر که مناسب این کار هستند اشاره کنیم. اگر می‌خواهید در ماجراجویی خود از زیبایی‌های این شهرهم لذت ببرید، خیابان روکی را پیشنهاد می‌کنیم که یکی از بهترین زیباترین خیابان‌های این شهر محسوب می‌شود که درکنار رودخانه زیبای آمستل می‌باشد.
بتهوون استرات از دیگر مسیر های ماجراجویی با دوچرخه در آمستردام می‌باشد، این خیابان در جنوب شهر قرار گرفته است که در کناره جاده این مسیر، کافه و عطر فروشی‌های لوکس وجود دارد که توجه بسیاری را جلب کرده است.

خیابان زوارنن بورکوال

تا به حال بر روی یک کانال آب و یا نزدیکی آن دوچرخه سواری کرده اید؟ خیابان زوارنن بورکوال (Zwanenburgwal) این امکان را برای دوچرخه سواری در آمستردام در اختیار شما می گذارد. این خیابان که در دوران طلایی هلند، محل خانه ی رامبراند و همچنین اسپینوزا، هنرمندان معروف و تاثیرگذار هلندی بود. فکرش را بکنید؛ ماجراجویی و دوچرخه سواری در خیابانی که چشم انداز هنرمندانی معروف در دنیا بوده است! در سال ۲۰۰۶ این خیابان به عنوان یکی از زیباترین خیابان ‌های آمستردام و محلی جالب برای دوچرخه سواری و ماجراجویی از شهروندان رأی آورد. اگر دوست داشتید به بازار واترلوپلین (Waterlooplein) که در بین گردشگران خارجی بسیار محبوب است و در امتداد این خیابان واقع شده است، سر بزنید.

ماجراجویی با دوچرخه در آمستردام

حرف آخر

آمستردام بهشت دوچرخه‌سواران دنیا می‌باشد، دوچرخه‌سواری در این شهر سبب شده است تا از آلودگی هوا و صوتی کاسته شود، همچنین هزینه‌ی خاصی برای افراد این شهر ندارد. در مقاله ماجراجویی با دوچرخه در آمستردام به بهترین مسیرهای مخصوص دوچرخه پرداختیم، امیدواریم لذت کافی را برده باشید.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها