تفریحات جذاب در سفر به کنیا

تفریحات جذاب در سفر به کنیا

یکی از تفریحات جذاب در سفر به کنیا تماشای حیوانات وحشی در این کشور می‌باشد. منطقه‌ی ماسای یکی از مناطق تحت حفاظت محیط زیست است که هرساله بسیاری از حیوانات وحشی برای کوچ به این منطقه می‌آیند و با حضور در این منطقه و تماشای آن‌ها می‌توانید لحظات جذابی را تجربه کنید.

حیواناتی چون گوزن یالدار، گورخر و… برای خوردن آب و یافتن و شکار غذا به این ناحیه می‌آیند.

بازه‌ی زمانی این جاذبه گردشگری ماه مه و ژوئن یعنی در فصل‌های بارانی رخ می‌دهد.

قایق سواری در رودخانه تانا

یکی از ورزش‌های محبوب چند دهه‌ی اخیر ورزش قایق سواری در رودهای خروشان مناطق مختلف است، رودخانه‌ی تانا‌ی کنیا نیز از این موضوع بی‌بهره نبوده و یکی از مناطق جذاب برای قایق سواری قرار گرفته و هرساله میزبان بسیاری از ورزشکاران این رشته است.

طبیعت موجود در اطراف این رود بر جذابیت آن اضافه می‌کند به طوری که نه تنها برای قایق سواری در این رودخانه حاضر می‌شوند بلکه بسیاری از گردشگران برای تماشای طبیعت بکر و خارق‌العاده از دل رودخانه هم حاضر می‌شوند.

موزه های کنیا

یکی از بزرگ ترین شهرهای کنیا نایروبی است، که علی‌رغم نرخ بالای جرم و جنایت دارای موزه های تاریخی بسیاری است که ارزش رفتن به شهر و تماشای تاریخ غنی این کشور را دارد.

تفریحات جذاب در سفر به کنیا

علاوه بر موزه‌های موجود در این شهر بازارهای محلی نیز محل مناسبی برای وقت گذرانی و لذت بردن در طول سفر به‌شمار می‌رود.

رستوران‌ها و فروشگاه‌های زنجیره ای مدرن نیز از دیگر جاذبه‌هایی است که می‌تواند اوقات خوشی را برای شما به ارمغان بیاورد.

تفریحات رایگان در تهران

جزیره گردی

یکی دیگر از تفریحات جذاب در سفر به کنیا، جزیره گردی می‌باشد. جزیره گردی یکی دیگر از لیست تفریحات در این کشور به شمار می‌رود، یکی از جزایر معروف کنیا لامو است که در نزدیکی ساحل کنیا واقع شده است.

این جزیره خاستگاه بسیاری تاجران از شهرها و کشورهای دور و نزدیک مختلف بوده و هست، وجود افراد مختلف با فرهنگ‌های مختلف در این منطقه باعث ایجاد شهری با فرهنگ‌های مختلف از سراسر دنیا شده است، شهری مسکونی که گردش در آن خالی از لطف نیست.

نیاما چوما غذایی لذیذ

هرکسی که تمکن مالی برای تهیه گوشت در کنیا را داشته باشد، نیاما چوما (Nyama Choma) را امتحان خواهد کرد. نیاما چوما نسخه کنیایی از گوشت کبابی بر روی منقل است و گوشت آن همچنان به‌مانند گذشته در قصابی‌ها تهیه می‌شود.

راه ساده برای تهیه این غذا رفتن به یک قصابی و درخواست از قصاب برای خرد کردن یک تکه بزرگ از گوشت برای شما است. پس از آن می‌توان این گوشت‌های خردشده را بر روی منقل کباب کرد. محبوب‌ترین گوشت در کنیا گوشت بز است، اما گوشت گوسفند و مرغ نیز در همه‌جا یافت می‌شود.

تفریحات جذاب در سفر به کنیا

منبع فلایتیو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها