آشنایی با اقامتگاه های بوم گردی قشم

اقامتگاه های بوم گردی قشم

با رفتن به اقامتگاه های بوم گردی قشم، در این جزیره می‌توانید چند روز استراحت کنید. اقامتگاه‌هایی که در قشم وجود دارد علاوه بر اینکه برای استراحت بسیار مناسب هستند می‌توان در این اماکن با سبک زندگی مردمان آن آشنا شد. شایان به ذکر است که قشم دارای ۶۹ منطقه است که این ۶۹ منطقه، مسکونی هستند اما بهترین مناطق قشم برای گردشگری پارک قشم، دره ستارگان، پارک کروکدیل، دژ پرتغالی‌ها و ساحل منحصر به فرد آن اشاره کرد. در ادامه مطلب با اقامتگاه‌ها برتر کیش آشنا خواهیم شد پس با ما همراه باشید.

اقامتگاه های بوم گردی قشم

 اقامتگاه خالو از اقامتگاه های بوم گردی قشم

یکی از اقامتگاه های برتر قشم ، اقامتگاه دیدنی خالو است  که این اقامتگاه خانه‌ایی است دیدنی که به تازگی مرمت و بازسازی شده است. معماری این اقامتگاه بسیار قدیمی است که ساخت آن به حدود هشتاد سال پیش باز می‌گردد. این اقامتگاه بسیار باصفا است که دارای هشت اتاق می‌باشد. جالب است بدانید که این اتاق‌ها به نام صاحبان قبلی است یا اینکه با توجه به کاربردی که در گذشته داشته‌اند نامگذاری شده‌اند.

اقامتگاه بوم گردی کلودنگ قشم

یکی دیگر از اقامتگاه های برتر قشم کلودنگ است که این اقامتگاه در روستا دهخدا قرار گرفته است. اتاق‌های آن ظرفیت ۹ نفر را دارند که این اتاق‌ها ۶ نفره یا ۲ نفره هستند. در این اقامتگاه امکانات بسیاری در اختیار گردشگران قرار داده‌اند امکاناتی همچون : شتر سواری، اجرا موسیقی سنتی، اینترنت رایگان و ….

اقامتگاه بوم گردی فردیس

اقامتگاه فردیس اقامتگاه منحصر بفرد دیگری در جزیره قشم است که ساخت آن بسیار جالب و شگفت انگیز است. جالب است بدانید که قسمت خارجی این اقامتگاه با کاهگل ساخته شده است و قسمت داخلی این اقامتگاه با اسباب سنتی تزئیین شده است. این خانه آنقدر زیبا است که اگر از بیرون به آن نگاه کنیم شباهت بسیاری به برکه دارد.

اقامتگاه های بوم گردی قشم

آشنایی با دیدنی ترین مکان های قشم

جمع‌بندی

با اقامتگاه های بوم گردی قشم آشنا شدیم. که این اقامتگاه های بوم گردی یه سری خونه محلین که توسط افراد محلی اداره میشوند. که  با وجود اینکه ممکن است  امکانات این اقامتگاه‌ها در حد هتل نباشد، اما استراحت در این اقامتگاه‌ها می‌تواند تجربه خوبی برای شما داشته باشد. یکی دیگر از مزایای اقامتگاه های بوم گردی، همنشینی و استفاده از راهنمایی های افراد محلی و استفاده از اطلاعات این افراد درباره جاهای دیدنی قشم است. حتما سفر به قشم را در برنامه سفرتان قرار دهید.

منبع قشم گردی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها