دوچرخه سواری در بالی

دوچرخه سواری در بالی

جزیره‌ی بالی یکی از استان‌های اندونزی است. این استان شامل جزیره‌ی بالی و چند جزیره‌ی کوچک است. دنپاسار، مرکز آن در قسمت جنوبی جزیره واقع شده است. جمعیت جزیره‌ی بالی ۳۸۹۰۷۵۷ نفر است و مردم بالی شامل مسلمانان، مسیحیان، و سایر باور‌ها هستند، بالی مقصد توریستی محبوب است که از دهه‌ی ۱۹۸۰ رشد قابل توجهی در صنعت توریسم و گردشگری داشته است تا جایی که ۸۰ درصد از اقتصاد این جزیره از کسب و کار مربوط به گردشگری تامین می‌شود. همراه تاریخ ما باشید تا در ادامه از دوچرخه سواری در بالی برای شما عزیزان همیشه همراه بگوید.

تاریخچه‌ی جزیره‌ی بالی

جزیره‌ی بالی یکی از نقاط توریستی  کشور اندوزی بشمار می‌آید، که با دارا بودن وسعت زیادش و قدمت تاریخی‌اش لقب میراث جهانی را ازطرف یونسکو به خودگرفته است، و بخاطر انواع گوناگون استپ گیاهی و تنوع زیستی دریایی تقریبا بیش از ۵۰۰ نوع گونه‌ی مرجانی در آن جا یافت می‌شود، این جزیره‌ی تاریخی رخداد‌های بسیاری را به خود دیده است مثلا در همین چند سال اخیر اشغالگرانی از طرف کشور ژاپن ظلم و ستم‌های بسیاری را در این جزیره بر جای گذاشتند و بسیاری از بنا‌های تاریخی این مکان گردشگری نادر را تخریب کرند و بسیاری از مردم آنجا را قتل عام کردند که خیلی زود این جزیره ی تاریخی بازسازی شد که هم اکنون دوچرخه سواری در بالی، یکی از ویژگی‌های بارز این منطقه به شمار می‌آید.

دوچرخه سواری در بالی

ماجراجویی با دوچرخه در آمستردام

ویژگی آب و هوایی جزیره‌ی بالی

همانطور که گفتیم جزیره‌ی بالی دارای پوشش گیاهی و همچنین آب و هوای متفاوتی نسبت به سایر نقاط کشور اندونزی است.

که همین آب و هوای متفاوت آنجا را به یک منطقه‌ی توریستی و یک مکان زیبا و مناسب برای دوچرخه سواری تبدیل کرده است، وجود چاله‌های طبیعی و نقاط پر فراز و نشیب در بالی دوچرخه سواران را با چالش‌های بزرگ و البته متفاوتی روبه رو خواهد کرد. دوچرخه سواری در این جزیره به خاطر چشم اندازهای طبیعی و وجود زمین‌هایی که در آن‌ها برنج کشت می‌شود و شالیزار‌های موجود در روستاهای درون بالی  چشم انداز‌های زیبا و خاطره‌های به یادماندنی را برای تور‌های دوچرخه سواری به ارمغان خواهد آورد.

وسایل مورد نیاز برای دوچرخه سواری در بالی

اگر قصد دوچرخه سواری در این جزیره را دارید همراه داشتن وسایلی که در زیر ذکر می‌شود الزامی است.

  • کفش مناسب (کفش ورزشی)
  • کلاه
  • عینک آفتابی
  • دوریبن برای ثبت لحظات (البته همراه داشتن دوربین اختیاری است)

دوچرخه سواری در بالی

جاذبه‌های گردشگری موجود در جزیره‌ی بالی

  • تفریح در جنگل های بی مانند جزیره‌ی بالی
  • تفریحات دریایی مانند موج سواری، ماهیگری
  • فیل سواری
  • تفریح در روستا و شالیزار‌های بالی
  • تجربه‌ی استفاده از زیر دریایی اودیسه بالی، که تنها زیر دریایی بالی است.
  • تجربه‌ی هیجان انگیز در پارک دریایی جزیره‌ی بالی
منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها