همه چیز در مورد جزیره کرون

جزیره‌ کرون واقع در فیلیپین

جزیره کرون با ویژگی‌های منحصر به فرد زیست محیطی خود به یک مکان خارق العاده برای مسافران و توریست‌های مختلف از سر تا سر جهان تبدیل شده است. این جزیره‌ی بکر با حالات طبیعی خود که عاری از هر گونه مکان‌های دست ساز و شهری است خود را به یکی از جاذبه‌های گردشگری و کم‌یاب فیلیپین تبدیل کرده است.

جزیره کرون یک بهشت استوایی معمولی نیست، وضعیت حیات در زیر آب‌های آن، خیره کننده است، زندگی دریایی جزیره کرون غنی و متنوع بوده از همه مهم‌تر مردم بومی جزیره هستند که با سعی و تلاش بسیار در کنار ریزورت‌ها و جمعیت زیاد توریست‌ها، این بهشت را دست نخورده و بکر نگه می‌دارند.

مکان‌های دیدنی جزیره‌ کرون

جزیره‌ کرون به علت ویژگی‌های منحصر به فردش و البته مکانهای دیدنی بی نظریش افراد زیادی را برای رقم زدن یک روز متفاوت به سمت خود کشانیده است که با همراهی شما عزیزان در ادامه‌ی مطلب به شرح تعدادی از این مکان‌ها خواهیم پرداخت.

دریاچه‌ی بی نظیر باراکودا

قبل از هر چیزی این نکته‌ی جالب را درباره‌ی باراکودا بدانید که دمای آب در تمام لایه‌های این دریاچه با هم متفاوت است که به آن ترموکلاین می‌گویند، همین ویژگی حیرت انگیز باعث شده  که درتمامی فصول سال و بازه‌های زمانی گردشگران بسیار زیادی برای بازدید از این دریاچه‌ی حیرت انگیز عازم جزیره‌ی کرون شوند.

جزیره کرون

آشنایی با بهترین سواحل آسیا

شفافیت بی مانند باراکودا یکی دیگر از ویژگی‌های بارز آن است، آب این دریاچه به قدری زلال و روشن است که شما به آسانی میتوانید لایه‌های آهکی که در دیواره‌های این دریاچه بر روی هم نقش بسته‌اند را به آسانی تماشا کنید.

چشمه آب گرم ماکوئینیت

وجود چشمه‌ی آب گرم ماکوئینیت زیبایی جزیره‌ی کرون را صدچندان کرده است ، زمانی که شما برای اولین بار از این دریاچه‌ی آب شور دیدن می‌کنید زیبایی‌هایی که در آنجا با چشم خود نظاره گر آن هستید وصف ناپذیر است.

باغ مرجان‌های  کرون

می‌توان گفت باغ‌های مرجانی تقریبا در تمام نقاط جزیره کرون پدیدار می‌شوند این باغ‌ها به علت دارا بودن عمق کم (تقریبا ۲ الی ۳ متر پایین تر از سطح آب)‌ به طور واضح به چشم می‌خورند، همچنین وجود ماهی‌های کوچک رنگارنگ، دلقک ماهی و… در لابه لای این مرجان‌ها زیبایی آن‌ها را دو چندان کرده است.

جزیره کرون

ساحل آت‌وایان

این جزیره‌ی زیبا در نقطه‌ی شمالی کرون خودنمایی می‌کند، نوار ساحلی آت‌وایان تقریبا ۱۰۰ متر است، وجود رستوران‌هایی با غذا‌های متنوع دریایی و غیر دریایی افراد زیادی را برای سرو غذا به این ساحل می‌کشاند. این ساحل به علت آب و هوای معتدل خود به محیطی مناسب برای یک شنا‌ی دنج تبدیل شده است.

منبع اسپیلت البرز
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها