تفریحات آفریقا جنوبی

تفریحات آفریقا جنوبی

قاره پهناور افریقا دارای طبیعت بکر و خیره کننده‌ای است که گونه‌های متنوع جانوری و گیاهی بسیاری در آن وجود دارد. این نکته باعث شده تا نظر بسیاری از گردشگران به این قاره دیدنی جلب شود. ما در اینجا قصد داریم تفریحات آفریقا جنوبی را به شما معرفی کنیم پس ما را تا انتها همراهی کنید.

از قدم زدن در طبیعت جذاب افریقا جنوبی لذت ببرید

افریقای جنوبی به داشتن طبیعت خیره کننده و جذاب شهرت دارد. جاذبه‌های طبیعی موجود در آن گزینه مناسبی برای عکاسی خواهد بود زیرا میتوانید سوژه‌های بسیاری را به هنگام گردش در طبیعت پیدا کنید. یکی از سوژه‌های میخکوب کننده آن برای عکاسی وجود آسمان قرمز رنگ به هنگام طلوع و غروب خورشید است.

تفریحات آفریقا جنوبی

از دیگر مواردی که میتوانید به هنگام قدم زدن در طبیعت به آن توجه کنید وجود گونه‌های کمیاب و نادر حیواناتی است که در آنجا زندگی می‌کنند. قطعا بازدید از طبیعت وحشی این قاره یکی از تفریحات سرگرم کننده برای دوستداران طبیعت خواهد بود.

تفریحات رایگان تهران

در چشمه های آبگرم طبیعی ریمواسماک احساس جوانی کنید

چشمه های آبگرم طبیعی ریمواسماک (Riemvasmaak Natural Thermal Springs) یکی از معجزات طبیعی در آفریقای جنوبی است. همچنین مکانی عالی برای حمام آبگرمی طبیعی و بازیابی حس طراوت است. در ماین تفریحات آفریقای جنوبی که تاکنون به شما معرفی کردیم، قطعا این تفریح آرامش را به شما بازخواهد گرداند. چشمه های آبگرم طبیعی ریمواسماک در میان رودخانه های مولوپو (Molopo) و اورنج (Orange) قرار گرفته است. این چشمه ها دقیقا در میانه طبیعت با عناصر طبیعی همانند تخته سنگ های بزرگ، صخره های عظیم و مناطق وحشی گسترده احاطه شده است.

تفریحات آفریقا جنوبی

تجربه تلکابین کیپ تاون را از دست ندهید

تلکابین سواری از دیگر تفریحاتی است که در حین سفرتان به افریقا جنوبی میتوانید آن را تجربه کنید.  درواقع میتوانید با قرار گرفتن در تلکابین کیپ تاون، چشم اندازهای بی‌نظیر افریقای جنوبی را تماشا کنید. مطمئن باشید زیبایی‌های این منطقه شگفت زده‌اتان خواهد کرد.

در شهر جذاب ژوهانسبورگ به گشت و گذار بپردازید

شما میتوانید به کمک اتوبوس‌های شهر ژوهانسبورگ خود را به یکی از پرطرفدارترین جاذبه‌های این شهر (ساختمان کانستیتوشن هیل) برسانید. ساختمان گردشگری کانستیتوشن هیل در قدیم به عنوان یک زندان مورد استفاده قرار میگرفت اما امروزه به عنوان جاذبه  توریستی در میان بازدیدکنندگان شناخته می‌شود. در این ساختمان نامه‌ها و خاطراتی از نلسون ماندلا وجود دارد که نشان دهنده آن است که این شخصیت مدتی از زندگی خود را در این مکان گذرانده است.

سخن پایانی

در انتها پیشنهاد ما به شما این است که به هنگام سفر به افریقا جنوبی لحظه به لحظه سفرنامه‌تان را به کمک یک دوربین عکاسی ثبت کنید؛ زیرا جای جای این منطقه با جاذبه‌های تفریحی-گردشگری بسیاری پوشیده شده است. امیدواریم لحظات لذت بخش و به یادماندنی را در حین سفر به این منطقه داشته باشید.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها