از ماجراجویی در آفریقا چه میدانید؟

ماجراجویی در آفریقا

اگر به دنبال سفرهای هیجان انگیز هستید و طبیعت گردی شما را به وجد می‌آورد به شما توصیه میکنیم تا به ماجراجویی در آفریقا بپردازید. قاره افریقا پر از اماکن دیدنی و گردشگری فراوانی است میتوانید با حضور در آنجا آنها را از نزدیک ببینید. پس برای داشتن سفر ماجراجویانه مهیج این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

ماجراجویی در آفریقا

بازدید از پارک ملی پیلانسبرگ

پارک ملی پیلانسبرگ مجموعه‌ای به وسعت ۵۵ هزار هکتار می‌باشد که در نزدیکی شهر ژوهانسبورگ و سان سیتی قرار گرفته است. پیلانسبرگ بر روی یک دهانه آتشفشان قلیایی قرار گرفته و دره‌های سرسبز، طبیعت بی‌نقص و زمین‌های ناهموار آن محیطی بسیار مساعد را برای زیست انواع حیوانات و البته شکار برای شکارچیان بوجود آورد.

البته این شکار بی‌رویه در طی سال‌های متمادی آثار تخریبی زیادی را ایجاد کرد. ازاین‌رو مسئولان آفریقای جنوبی برای حفظ پیلانسبرگ در سال ۱۹۷۹ آن را منطقه حفاظت شده اعلام کرده و طی مدت حدوداً ۱۵ سال هزینه زیادی را صرف واردکردن انواع حیوانات و همچنین از بین بردن آثار تخریب شده کردند.

ماجراجویی در جزیره ماکائو

این پارک چهارمین پارک ملی است که در افریقای جنوبی تاسیس شده‌است. محیط اطراف این پارک حصار بندی شده است تا حیوانات در محیط کامل حفاظت شده‌ای زندگی کنند. شما میتوانید به هنگام بازدید از این پارک به همراه ماشین‌های سافاری تعبیه شده در این مجموعه، اتفاقات روزمره حیات وحش را از نزدیک ببینید.

ماجراجویی در آفریقا

تجربه غواصی در قفس کوسه ها

در ادامه سفر ماجراجویانه‌ی شما توصیه می‌کنیم به هنگام گردش در شهر کیپ تاون به سواحل دریای این شهر بروید و  ترس و هیجان را با غواصی در قفس کوسه‌های سفید تجربه کنید. بازه زمانی آوریل تا اکتبر بهترین وقتی است که میتوانید به بازدید کوسه‌های سفید بزرگ بروید.اگر ترجیح می‌دهید، تا  از فاصله امن  با کوسه‌های سفید مواجه شوید بهتر است از قایق استفاده کنید. اگر اینگونه هیجانات ترسناک را نمی‌پسندید به تورهای پنگوئن، خوک آبی، نهنگ و دلفین سر بزنید.

تماشای شهر گمشده ( هزارتوی)

این جاذبه توریستی واقع شده در شهر سان سیتی با مساحتی به اندازه ۲۲۰۰ متر مربع می‌باشد. سبک معماری این بنا از خرابه‌های تمدن مایا برگرفته شده‌است و توسط تیم حرفه‌ای  Time Downson طراحی و پیاده سازی شده‌است. از آنجایی که نقشه این بنا معما گونه است شما را برای رسیدن به  مسیر خروجی آن به چالش شیرینی می‌کشد. برای افراد کم حوصله خروجی های اظطراری ایجاد شده تا به هنگام انصراف از ادامه مسیر، از راه‌های گفته شده خارج شوند. شما بعد از اتمام این بازی با فروشگاهای تنقلات و خوراکی روبه رو می‌شوید که می‌توانید برای تشویق خود با مراجعه به آنها از خود پذیرایی کنید.

سخن پایانی

در پایان به شما توصیه می‌کنیم تا به کمک تورهای گردشگری که وجود دارد به شهرهای مختلف قاره افریقا سفر کنید و با سفر به نقاط مختلف آن احساسات ضد و نقیضی را تجربه کنید و لحظات هیجان انگیزی را برای خود رقم بزنید و ماجراجویی تان را کامل کنید.

منبع ستاره ونک
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها