فستیوال های ماجراجویانه دور دنیا

فستیوال‌ های ماجراجویانه

فستیوال (Festival) به دوره و جشن‌های باستانی که در یک روز خاص برگذار می‌شود گفته می‌شود، که در اقصی نقاط جهان فستیوال های ماجراجویانه مختلفی برپا می‌شود. این فستیوال‌ها با موضوعاتی همچون موسیقی، هنر، فیلم و… برگذار می‌شوند که افراد با توجه به علایق خود در این فستیوال‌ها شرکت می‌کنند. در این مطلب به اتفاق هم به توضیحاتی راجع به فستیوال های ماجراجویانه خواهیم پرداخت.

اوتسا

اوتسا (Outessa)  به نوعی از فستیوال‌ گفته می‌شود که بیشتر برای خانم‌ها مناسب است، این فستیوال پر هیجیان با حضور مربیان برجسته و خبره در رابطه با موضوعاتی مانند کوهنوردی، قایق سواری، پیاده روی، موسیقی و… برگذار و مطالب مرتبط با هر موضوع به اشتراک گذاشته می‌شود تا تمامی افراد شرکت کننده بتوانند بهره‌ی کافی را از این دوره‌ی برگذار شده ببرند.

فستیوال های ماجراجویانه

کستیوال

این نوع فستیوال پرهیجان در یک بازه‌ی زمانی ۲۴ ساعت و با گروه‌هایی که به صورت ۲ الی ۶ نفره تقسیم می‌شوند برگذار می‌شود ودر آنجا افراد توانایی‌های خود را توسط این نوع فستیوال محک می‌زنند.

در این فستیوال آدرنالین ساز شما می‌توانید از طریق یک همکاری درست و حسابی با هم گروهی‌های خود و به کاربردن یک استراتژی خاص و حرفه‌ای در رقابت با سایر شرکت کنندگان نتیجه‌ی بازی را به نفع خود رقم بزنید.

همه چیز در مورد ماجراجویی در ویتنام

ایند یانا دایز

Indiana Dunes  به نوع دیگری از فستیوال های ماجراجویانه اشاره می‌کند این نوع فستیوال اکثرا در سواحل جنوبی دریاچه‌ی میشیگان برگذار می‌شود. در این فسستیوال شما می‌توانید با یک تیر دونشان بزنید چراکه علاوه بر محک زدن توانایی‌های خود می‌توانید از تجربه‌های دیگران نیز استفاده کنید. در ایندیانا دایز شما می‌توانید تجربه‌ی متفاوتی از بازی‌هایی مانند قایق سواری، تپه نوردی، دوچرخه سواری و بازی‌هایی از این را رقم را کسب کنید.

فستیوال های ماجراجویانه

بیس کمپ (Base Camp)

در این فستیوال  افراد می‌توانند علاوه بر انجام فعالیت‌های مرتبط با علایق خود از تجربیات و سخنرانی‌های افراد حرفه‌ای در زمینه‌ی رشته‌ی ورزشی و سبک هنری مد نظر خود اطلاعات مفیدی را کسب کنند.

کملبک (Camelbak)

کملبک یک فستیوال ۳ روزه است که از سال ۲۰۱۷ فعالیت خودش را شروع کرد. در این فستیوال می توانید علاوه بر محک زدن توانایی هایتان در زمینه فعالیت های ماجراجویانه، با ورزش های آدرنالین ساز جدید تری هم آشنا بشوید. در این فستیوال ها دوره های مختلفی از آموزش ضروریات سفرهای کوله پشتی گرفته تا بقا در طبیعت برگزار می شوند. به عنوان یک شرکت کننده می توانید در محل فستیوال کمپ بزنید و یا در اقامتگاه های مخصوص این فستیوال اقامت داشته باشید

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها