ماجراجویی در گرجستان

ماجراجویی در گرجستان

ماجراجویی در گرجستان همانند دیگر کشورهای نزدیک ما که ایرانیان بسیاری به آن سفر می‌کنند؛ هیجان‌انگیز است. این کشور از پایتخت گرفته تا شهرهای کوچک دیدنی است.

تفلیس گرجستان

پایتخت گرجستان تفلیس است. شهری که هم تاریخ دارد و هم طبیعت. هم مناسب جوانان است و هم مناسب افراد مسن‌تر. تازه در تفلیس می‌توانید ارزان شاد باشید! منظورم این است که این شهر نه به‌اندازه آسمان برلین گران است و نه به‌اندازه شب‌های استانبول ارزان است.

طبیعت بهترین گردشگر

شاید تعجب کنید که بگوییم طبیعت خودش نیز یک گردشگر است. اما درست است. خود طبیعت به دنبال زیبایی‌هاست تا آنها را در یکجا جمع کند. در گرجستان نیز دریا و جنگل و آسمان دور هم جمع شده‌اند تا تفریحات شادی برایتان رقم بزنند.

ماجراجویی در گرجستان

ماجراجویی در گرجستان با دولت!

دولت این کشور بهترین‌ها را برای گردشگران رقم زده است. در این کشور می‌توانید با استفاده از شهر بازی‌ها و پارک‌های جنگلی یک سفر هیجان‌انگیز داشته باشید. توصیه می‌شود پارک‌های آبی این کشور را نیز فراموش نکنید واقعاً دیدنی هستند.

همچنین دولت گرجستان در طی سال‌های اخیر هزینه‌های بسیاری برای کوه‌های خود کرده است. این کوه‌ها یکی از بهترین مکان‌ها برای کوهنوردی یا جامپینگ هستند.

همه چیز در مورد ماجراجویی در ویتنام

دریا و دریاچه

در گرجستان چیزی که زیاد پیدا می‌شود دریا و دریاچه است. شما در هر شهری که باشید می‌توانید قایقرانی با قایق‌های کوچک و بزرگ را تجربه کنید. این هم یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های این کشور رنگارنگ است.

ماجراجویی در گرجستان

پارک ملی توشتی

در پارک ملی توشتی افراد محلی به شما این امکان را می‌دهند که لذت اسب‌سواری در کوهستان را نیز تجربه کنید. شما می‌توانید با استفاده از راهنمای محلی و اسب به مسیرهای کوهستانی با ارتفاع بیش از ۳۰۰۰ متر رفته و مسیر گله‌ها و چوپان‌های محلی را تجربه کرده و اصطلاحاً از مسیرهای مالرو گرفته یا کوه‌پیمایی با اسب‌ها چالاک را با حس ماجراجویی خود درهم آمیزید. شک نکنید که در اینجا مناظر بکر و باورنکردنی را در کنار هیجانات عبور از گذرگاه های کوهستانی را با هم تجربه خواهید کرد.

ماجراجویی در گرجستان جای بحث زیاد دارد. مهم این است که شما چه علاقه‌ای دارید. اگر طبیعت و تاریخ را باهم می‌خواهید پس به سراغ چمدان‌ها بروید!

منبع مجله سفر
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها