شهرهای دیدنی مراکش

شهرهای دیدنی مراکش

شهرهای دیدنی مراکش به معنای واقعی کلمه دیدنی هستند. کشور مراکش کشوری نزدیک به اقیانوس اطلس و دریای مدیترانه است. این کشور علاوه بر دیدنی‌های زیبایی که دارد، صنایع‌دستی و هنر فوق‌العاده‌ای هم دارد که انشالله در آینده به آنها خواهیم پرداخت.

رباط از بهترین شهرهای دیدنی مراکش

این شهر پایتخت کشور مراکش نیز می‌باشد. این شهر دارای دو جنبه دیدنی است. هرکدام از این بخش‌ها را که نبینید؛ واقعاً ضرر کرده‌اید. نشانه‌های موجود در این شهر حاکی از این است که میراث اسلامی بسیار زیبایی دارد و هم معماری چشم‌نواز فرانسوی دارد.

این شهر مرکز بسیاری از دیدنی‌های مراکش است. اما لازم است بدانید این شهر پایتخت تجاری مراکش نیست. پایتخت تجاری مراکش کازابلانکا است.

شهرهای دیدنی مراکش

شفشاون 

این شهر زیبا و تاریخی مراکش به بناهای خود معروف است. این شهر بر کرانه‌های ساحل زیبای مدیترانه واقع‌شده است و منظره زیبایی نیز دارد.

بهترین نکته‌ای که می‌توان برای این شهر ذکر کرد؛ رنگ خاص دیوارهای آن است. رنگ تمام دیوارهای این شهر آبی است. رنگی که خوراک خوبی برای عکاسی و گردشگری است.

لوازم سفر با دوچرخه

فاس شهر بدون ماشین

در تمام دنیا شهرهای بدون ماشین بسیاری وجود دارد. این شهر حدود ۱۵ هزار نفر جمعیت دارد. در این شهر موتور هیچ خودرویی به کار نمی‌افتد. به این دلیل که مردم برای رفت‌وآمد از خر و الاغ استفاده می‌کنند.

مدینا

بر خلاف بسیاری از شهرهای مراکش، همچون کازابلانکا بسیار شگفت‌آور است. این منطقه کوچه‌هایی دارد که مثل هزارتویی درهم، آن را جذاب کرده‌اند. در مدینا تاجرانی وجود دارد که کالاهای خودشان را به مردم و مغازه‌دارها می‌فروشند.

شهرهای دیدنی مراکش

با توجه به‌سرعت زندگی در کازابلانکا، با مردمانی روبه‌رو می‌شوید که در خیابان‌های باریک و کافه‌ها سیگار می‌کشید، به خریدوفروش می‌پردازند و بانوانی که به همراه دوستان خود تفریح می‌کنند. لازم به ذکر است که اگر قصد خرید سوغاتی و صنایع‌دستی مراکش را دارید این مکان یکی از بهترین مرکز خرید مراکش برای سوغات است.

منبع توریست اپ
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها