بهترین نقاط جهان برای اسکای دایوینگ

بهترین نقاط جهان برای اسکای دایوینگ

بهترین نقاط جهان برای اسکای دایوینگ درواقع بهترین جاهای دنیا برای افرادی است که هیجان را دوست دارند. چتر سواری به معنای واقعی کلمه می‌تواند تمام ساخته و پرداخته‌های ذهنی شما از میزان نترس بودن و هیجان موردنیاز بدنتان به هم بریزد. یک تجربه که در هیچ جای دنیا مثل آن پیدا نمی‌شود.

اینترلاکن سوئیس

قله‌های کوه‌های آلپ به‌خودی‌خود یک جاذبه گردشگری فوق‌العاده به شمار می‌آیند. حالا فرض کنید در کنار چتربازی هم باشند. آن هم زمانی که برف کوه‌ها را در بر گرفته است. در این منطقه می‌توانید تفریحات دیگری هم انجام دهید که شما را هیجان‌زده کند. برای مثال می‌توان به بانجی جامپینگ اشاره کرد. رفتینگ هم از بهترین کارهای یک سفر هیجان‌انگیز است. قایق‌سواری و برف‌بازی هم از بهترین‌ها هستند. حالا باید فهمیده باشید که چرا به این منطقه سوئیس، مرکز ماجراجویی می‌گویند.

اسکای دایوینگ

پالم جمیرا دبی

کویری که با پول تبدیل به یک مکان لوکس و امروزی تبدیل شده است. حتی فکر کردن به این ماجرا هم می‌تواند انسان را به وجد آورد. تصور کنید سوار یک هواپیما شده‌اید. بر فراز یک جزیره مصنوعی زیبا پرواز می‌کنید. هواپیما اوج می‌گیرد. حال می‌خواهید از آن هواپیما بر فراز جزیره مصنوعی زیبا به شکل یک نخل بزرگ سقوط آزاد را تجربه کنید. واقعاً هیجان‌انگیز است. درصورتی‌که شما هم مثل من به این کار تمایل فراوان دارید؛ باید بگویم از قبل باید بلیط رزرو کنید.

یخچال طبیعی فارکس نیوزلند

این مکان نیز شایستگی قرار گرفتن در لیست بهترین نقاط جهان برای اسکای دایوینگ را دارد. به این دلیل که منظره آن فوق‌العاده‌تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید.

اسکای دایوینگ

بهترین نقاط جنوب شرقی آسیا برای رفتینگ

کوه اورست در نپال

حالا لیست بهترین نقاط جهان برای اسکای دایوینگ کامل شد چراکه از نظر ما بدون بردن نامی از اورست این فهرست تکمیل نمی‌شد. در اورست اول سوار بالگرد می‌شوید بعد بالگردها شما را به ارتفاع ۲۳۰۰۰ پایی می‌برند از آن جا می‌توانید به پایین بپرید البته حواستان باشد که این پریدن‌ها برایتان گران تمام می‌شود هر پرش تقریباً ۲۲۰۰۰ دلار برایتان تمام می‌شود ولی چیزی که مشخص است این است که روی هیجان نمی‌توان قیمتی گذاشت درست است؟

بهترین نقاط جهان برای اسکای دایوینگ همان جاهایی هستند که اگر بروید و انجام ندهید واقعاً ضرر کرده‌اید. زمانی که بیشترین هیجان را تجربه می‌کنید؛ آنگاه است که بهترین زمان برای لذت بردن از زندگی است. بنابراین اسکای دایوینگ یک انتخاب عالی است.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها