معرفی بهترین رستوران های هانوی ویتنام

معرفی رستوران های هانوی ویتنام

کشور ویتنام پیوند فرهنگی عمیقی با کشور های چین و فرانسه دارد. غذاهای ویتنام در سراسر دنیا طرفداران خود را دارند و از محبوب ترین غذاهای دنیا هستند. غذاهای ویتنام متاثر از سراسر دنیا هستند و غذاها داستان مخصوص به خود را دارند. اگر قصد سفر به ویتنام را دارید حتما غذاهای لذیذ این کشور را امتحان کنید. از رستوران های هانوی ویتنام می‎توان به باربتا ریپاپلیک، کافه رستوران اسنس، هانوی سوشال کلاب، رستوران لا ورتیکال، کافه منزی و … اشاره کرد. در رستوران های هانوی ویتنام انواع غذاها از غذاهای فرانسوی گرفته تا غذاهای سنتی این کشور سرو می‎شود.

رستوران باربتا ریپاپلیک  

رستوران باربتا ریپاپلیک رستورانی با دکوراسیون هنری و فرهنگی است که در فاصله‎ی کمی از موزه ملی هنرهای زیبای ویتنام قرار دارد. در این رستوران انواع غذاهای سنتی ویتنامی تا غذاهای غربی سرو می‎شود. این رستوران به خاطر دکوراسیون منحصر به فرد خود بسیار پر طرفدار است.

کافه و رستوران اسنس

کافه رستوران اسنس در هتل اسنس هانوی و در طبقه همکف قرار دارد. دکوراسیون کافه رستوران اسنس ترکیبی از طراحی مدرن و طراحی سنتی آن منطقه است. کافه رستوران اسنس بسیار مجلل بوده و یکی از بهترین کافه رستوران های هانوی ویتنام است.

رستوران های هانوی ویتنام

همه چیز در مورد ماجراجویی در ویتنام

هانوی سوشال کلاب 

رستوران هانوی سوشال کلاب بیشتر غذاهای سنتی سرو می‎کند. منوی رستوران هانوی سوشال کلاب در عین سادگی بسیار خوشمزه و چشیدنی است. سرآشپزان هانوی سوشال کلاب از تازه ترین مواد اولیه برای تهیه غذاهای سنتی استفاده می‎کنند.در این رستوران علاوه بر سرو غذا کنسرت‎های شبانه، نمایش فیلم، نمایشگاه های هنر و صنایع دستی نیز برگزار می‎شود. رستوران هانوی سوشال کلاب مکانی برای اجتماع‎های فرهنگی و رویدادهای هنری و اجتماعی نیز است.

رستوران لا ورتیکال 

اگر به دنبال بهترین رستوران فرانسوی هانوی می‎گردید رستوران لا ورتیکال همان رستوران است. رستورانی که حاصل تلاش‌های سرآشپزی به نام دیدیه کرلو است. این رستوران در یک ویلای قدیمی کوچک واقع شده و در آن می‌توانید بهترین و لذیذترین غذاهای فرانسوی را با مواد و محصولات محلی و ادویه‌های بومی نوش جان کنید. غذاهای کلاسیک از هر دو کشور فرانسه و ویتنام در منوی این رستوران به چشم می‌خورد. انواع غذاهای ترکیبی با عطر و طعم آشپزی هر دو کشور هم در این رستوران تهیه می‌شود که بسیار مورد توجه مهمانان آن قرار دارد.

رستوران های هانوی ویتنام

کافه منزی

این کافه بلافاصله بعد از افتتاحش در سال ۲۰۱۲ به شهرت رسید و به عنوان یک کافه‌ی فرهنگی و هنری عالی که میزبان بهترین رویدادهای هنری است، شناخته شد. کافه Manzi در یک ویلای فرانسوی در باغی سرسبز قرار دارد و دارای بخش مخصوص برپایی نمایشگاه‌های هنری، سالن سینما، تالار اجرا و کافه است. برنامه‌های فرهنگی این مجموعه با تمرکز بر فرهنگ و هنر بومی و برای انعکاس هنر هنرمندان داخلی اجرا می‌شوند. البته منوی این کافه محدود است و شامل چند نوع نوشینی و اسنک است. اگر دوست دارید یک تجربه‌ی فرهنگی و هنری عالی داشته باشید و برای استراحت در فضایی آرام، نوشیدنی و اسنک‌های ویژه بخورید، حتما این کافه را انتخاب کنید.

منبع کجارو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها