مسیرهای دوچرخه سواری کوهستان در کوه های آلپ

دوچرخه سواری کوهستان

بسیاری از ورزشکاران در رشته‌ی دوچرخه سواری، دوچرخه سواری کوهستان را یکی از چالش‌های مناسب برای تقویت مهارت دوچرخه‌سواری خود معرفی میکنند. به دلیل مسیر صعب العبور و همچنین شیبی که کوهستان دارد، کنترل دوچرخه و همچنین حفظ نیرو برای بالا رفتن و رسیدن به مقصد بسیار مهم است. کوه آلپ یکی از محبوب‌ترین کوهستان‌ها نزد دوچرخه سواران حرفه‌ای است. در ادامه مسیرهای مناسب این کوهستان که اولین آن سنت لوک در شهر سوئیس و به ترتیب سامونز گرند مسیف که از فرانسه عبور میکند و کرنس مونتانا می‌باشد، به شما معرفی می‌کنیم. این رشته کوه در میان کشورهای فرانسه، ایتالیا و سوئیس قرار گرفته است. از خوبی‌های این کوه برای صعود به وسیله‌ی دوچرخه می‌توان به وجود همیشگی گروه‌های مختلف دوچرخه سواری اشاره کرد که باعث عدم احساس تنهایی در شما می‌شود.

معرفی مسیر در سوئیس برای دوچرخه سواری

سنت لوک، مسیری که از میان مناطق جذاب عبور می‌کند، پارکی که در عین حال با کم وسعت بودن خود، دارای حیات وحش بسیار جذاب است که باعث افزودن بر میزان هیجان در شما در طول عبور از این مسیر میکند. بالابری که در این مسیر تعبیه شده است، نسبت به مسیرهای دیگر فعال‌تر است. این مسیردر فصل بهار، مسیری عاری از گرد و غبار است. به طور کلی این مسیر، مسیری مناسب برای دوچرخه سواری کوهستان می‌باشد. برای اقامت و استراحت در طول این سفر و ورزش می‌توانید از هتل‌هایی که در مسیر بنا شده است، استفاده کنید.

دوچرخه سواری کوهستان

بهترین مسیرهای دوچرخه سواری در هند

مسیر فرانسه، سامونز

 با طی کردن مسیر کوتاهی می‌توانید از لس گتس، به سامونز برسید که کوتاه ترین راه برای دوچرخه سواری کوهستان است. این مسیر بزرگترین تک مسیر دوچرخه سواری است که مجهز به بالابر است. این مسیر برای افرادی که به دنبال راهی کوتاه و سریع برای رسیدن به قله هستند مناسب است، مسیر لس گتس از بین کوه آلپ عبور میکند که جذابیت بسیار بالایی برای ورزشکاران دارد. این مسیر، خلاف مسیر سنت لوک فاقد هتل برای اقامت است اما آپارتمان‌هایی برای اجاره وجود دارد.

کرس مونتانا، سوئیس

هزینه های زیادی برای استراحت گاه های این منطقه شده که نشان دهنده معحبوبیت کرنس مونتانا است. در اینجا هم می توانید از مسیرهای دست ساز استفاده کنید و هم از مسیرهای داخل طبیعت که برای دوچرخه سواری کوهستان مناسب هستند. ارتفاع بالا و چشم اندازهای نفس گیر این منطقه، ویژگی هاییست که شما را به خود جذب می کند.

دوچرخه سواری کوهستان

از بالابرهای مونتانا استفاده کنید و به پلاین مورته برسید؛ جایی که در بالای کوه های یخی قرار دارد. از سمت چپ حرکت کنید و کمی بالا روید سپس به پایین و نقطه کود (پایین ترین منطقه) برسید. هنگامی که از مسیر خارج شدید به دومین روستا وارد شوید و به دنبال علامت هایی برای Lac de Huiton بگردید. منطقه فوق العاده ای که در این مسیر وجود دارد بدین معناست که می توانید بیشتر از حد معمول از دوچرخه سواری کوهستان لذت ببرید.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها