معرفی خاص‌ترین و زیباترین معابد چین

معرفی خاص‌ترین و زیباترین معابد چین

اگر میخواهید با خاص‌ترین و زیباترین معابد چین آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم، حتما در این مطلب تاریخ ما را همراهی کنید.

کشور چین را همه با فرهنگ و تاریخ غنی و قدیمی‌اش می‌شناسند، که بخشی از راه‌های آشنایی با امپراطوری‌های چین، معابد این کشور هستند، که در ادامه بیشتر راجع به آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

معبد شائولین

قطعا شما هم مانند بسیاری از افراد، نام این معبد ۱۵۰۰ ساله را بسیار شنیده‌اید و شاید اطلاعاتی هم راجع به آن داشته باشید. این معبد با وجود اینکه در طی سالیان درازی مورد حمله قرار می‌گرفت و در سال ۱۹۲۸ برای آخرین بار این حملات موجب به آتش سوزی در برخی از سالن‌های این معبد شد، اما به دلیل شهرت جهانی که این معبد دارد، این سالن‌ها را بازسازی کرده‌اند و با یک طراحی مدرن، جذابیت آن‌ها را دوچندان کرده‌اند، تا گردشگران علاوه بر آشنایی با هنر رزمی خاص مردم چین، به بازدید از بخش‌های مختلف این مدرسه قدیمی و با ارزش بپردازند.

معابد چین

معبد بهشت یکی از بهترین معابد چین

معبد بهشت یکی از بهترین و معروف‌ترین معابد چین است، که به دلیل قرار گرفتن در یکی از شلوغ‌ترین مکان‌های پکن، این معبد نیز محبوبت زیادی به دست آورده است.

صومعه معلق

صومعه معلق از دیگر معابد منحصر به فرد در چین است، که محل قرارگیری آن به گونه‌ای موجب شده است، تا این معبد در بین گردشگران از شهرت بیشتری برخوردار باشد. فاصله ۷۵ متری این معبد از زمین و قرارگیری آن بر روی یک صخره، موجب جذابیت دوچندان این معبد در چین شده است.

همه چیز در مورد جزیره ماکائو چین

معبد جوخانگ

اگر به تبت بروید و قصد بازدید از معابد آن را داشته باشید، ما به شما معبد جوخانگ را معرفی می‌کنیم. قدمت این معبد به ۱۳۰۰ سال پیش بر می‌گردد و در مجموعه‌ای بزرگ و تاریخی واقع شده است، که سالانه گردشگران زیادی، فقط به قصد بازدید از این معبد زیبا و منحصر به فرد به تبت سفر می‌کنند.

معبد لاما

معابد چین

درست در وسط ستون بودایی در پکن، معبد لما دیده می شود. این معبد محل اقامت سابق امپراتور یونگ ژنگ بوده است که در سال ۱۷۴۴ به لاماسی تبدیل شد. اگر فقط می توانید یک معبد را در چین ببینید حتما معبد لاما را انتخاب کنید. این معبد معروف ترین معبد بودایی تبتی در خارج از تبت است. معبد لاما، در قلب یکی از بزرگترین شهرهای چین است که دارای نقاشی های نفس گیر، نمایشگاه ۱۸ متری (بودایی ۶۰ فوت) در تبت، مجسمه های تانتری، نجاری دست ساز و سقف های خیره کننده ای است. معبد به پنج سالن بزرگ تقسیم شده است.

منبع مجله آلامتو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها