بهترین زمان سفر به مراکش

بهترین زمان سفر به مراکش

سفر به مراکش که پایتخت کشور مراکش است، به خاطر پر پیچ و خم بودن خیابان‌های این شهر، بیشتر به یک سفر ماجراجویه و پر هیجان شباهت دارد، تا اینکه یک سفر معمولی باشد. اگر فردی مقرراتی هستید و چارچوب خاصی را در سفرهای خود دارید، تمامی قانون‌ها را در سفر به مراکش کنار بگذارید و تماما از زیبایی‌های این شهر لذت ببرید و خود را با جزر و مد گشت و گذار در این شهر وفق دهید. حال می‌خواهیم بهترین زمان سفر به مراکش را به شما بگوییم، تا با سفر به این شهر در مناسب‌ترین زمان، لذت دوچندانی را از سفر نصیب شما شود.

در سفر به مراکش سعی کنید، در حین لذت بردن از زیبایی‌های شهر، مراقب باشید که در پیچ و خم‌های کوچه‌های این شهر گم نشوید.

به طور کلی اگر بخواهیم بهترین زمان سفر به مراکش را به شما بگوییم، سفر به مراکش را از ۱۰ اسفند تا ۱۰ خرداد و ۱۰ شهریور تا ۹ آذر را به شما پیشنهاد می‌کنیم، چرا که در این مقاطع زمانی، شهر مراکش دارای آب و هوایی مطلبوب است و هتل‌ها نیز قیمت مناسب‌تری دارند.

بهترین زمان سفر به مراکش

اما در فصل تابستان گردشگران بیشتری به این شهر هجوم می‌آورند، که در کنار گرمای بسیار شدید مراکش، شلوغ بودن شهر در این فصل، اصلا برای داشتن سفری هیجان‌انگیز و لذت بخش مطلوب نیست.

البته اگر همانند بسیاری از گردشگران، عاشق سفر در فصل سرد سال، به مراکش هستید، بد نیست که از مراکش در این فصل نیز بازدید کنید، که در سفر به این شهر در زمستان، خواهید دید که شما تنها گردشگری نیسید، که مراکش را برای تجربه سفری هیجان‌انگیز در زمستان انتخاب کرده‌اید.

در کنار دانستن بهترین زمان سفر به مراکش، پیش از سفر مواردی را که می‌توانند، موانعی برای شما در بازدید از جاذبه‌های گردشگری ایجاد کنند و برنامه حمل و نقل عمومی را نیز تغییر دهند، را با مراجعه به تقویم و دانستن تعطیلات مذهبی همچون ماه رمضان، آگاهی پیدا کنید.

بهترین زمان برای سفر بر اساس فصول

فصل بهار

فصل بهار، با نمایش تنوعی از شکوفه‌های رنگارنگ در دره‌های اطراف شهر مراکش، انفجاری از رنگ‌های تازه را برای شهر سرخ به ارمغان می‌آورد. تابش غالب نور آفتاب و دمای میانگین ۲۱٫۱ تا ۲۶٫۷ درجه سانتی‌گراد در طول روز، زمانی فوق‌العاده برای اکتشاف در شهر فراهم می‌کنند.

بهترین زمان سفر به مالدیو

فصل تابستان

فصل تابستان شهر مراکش با دمای میانگین بالای ۳۷ درجه سانتی‌گراد، بسیار گرم است، اما به نظر می‌آید این آب و هوا مانع هجوم گردشگران به شهر نمی‌شود.

بهترین زمان سفر به مراکش

فصل پاییز

با افت دما و پراکندگی گردشگران تابستانی، شهر مراکش به یک زمان سفر فوق‌العاده دیگر یعنی فصل پاییز خوش‌‎آمد می‌گوید. بازدیدکنندگانی که در این زمان از سال به اینجا می‌آیند، می‌توانند از دمای میانگین ۴٫۴ تا ۳۲٫۲ درجه سانتی‌گرادی، قیمت مقرون به صرفه مکان‌های اقامتی و شهر خلوت از گردشگران، لذت ببرند.

فصل زمستان

نگذارید موقعیت مکانی شما را گول بزند؛ کشور مراکش را به‌عنوان یک کشور سرد با آفتابی گرم می‌شناسند. در حالی که دمای روز بین ۱۵٫۶ تا ۲۱٫۱ درجه سانتی‌گراد است، بادهای سرد می‌توانند دما را در شب به ۴٫۴ درجه سانتی‌گراد نیز برسانند.

منبع کجارو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها