هزینه های سفر به مراکش

هزینه های سفر به مراکش

اگر تمام دنیا را بگردید و بخواهید شهر و یا کشوری را پیدا کنید، که در عین بی نظمی تمام، به نظم رسیده باشد، کشوری جز مراکش را پیدا نخواهید کرد. کشور مراکش دارای منحصر به فردترین معماری، فرهنگ، آداب و رسوم، خوشمزه‌ترین غذاها و سنت‌های دیرینه است، که با مدرن‌ترین المان‌ها ترکیب شده‌اند. اگر به مراکش سفر کنید و در هر ساعتی از شبانه روز به خیابان‌های این شهر بروید، شما نیز متوجه این ویژگی مردم مراکش خواهید شد، که دائما در حال رفت و آمد هستند و حتی شب‌ها نیز، رستوران‌ها و کافه‌های این شهر را صدها نفر ب اشغال خود در می‌آورند و مشغول گپ و گفت می‌شوند. حال اگر علاقه‌مند سفر به مراکش هستید، همراه ما باشید تا از هزینه های سفر به مراکش برای شما بگوییم.

هزینه های سفر به مراکش

مدارک و هزینه‌های قبل از سفر

پیش از اینکه به فکر هزینه های سفر به مراکش باشید، حتما باید ویزا و پاسپورت خود را برای این سفر آماده کنید، که سفارت مراکش در تهران، ویزای سفر به مراکش را در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر ویزا باید یک پاسپورت داشته باشید، که اگر از قبل آن را دارید، پس نیازی به صرف هزینه و گرفتن پاسپورت نیست، فقط توجه داشته باشید، که حداقل اعتبار باقی مانده پاسپورت شما ۶ ماه باشد، تا در سفر به مراکش دچار مشکل نشوید.

برای کسانی هم که پاسپورت ندارند، پلیس +۱۰ با دریافت مبلغ ۱۵۰ هزار تومان این پاسپورت را حداقل تا مدت ۱۰ روز برای‌شان آماده میکند، که از جزئیات بیشتر این کار می‌توانید با مراجعه به این مراکز، آگاهی پیدا کنید.

هزینه تور

اینکه هزینه تور سفر شما به مراکش چقدر می‌شود به مواردی همچون نوع پرواز انتخاب شده توسط شما و خدمات تور بستگی دارد و همچنین هتلی که شما انتخاب می‌کنید با توجه به ۴ یا ۵ ستاره بودن آن، هزینه سفر به مراکش را برای شما تغییر می‌دهد. البته اگر بخواهیم به طور تقریبی این هزینه‌ها را برآورد کنیم، حداقل آن را ۴.۵ میلیون تومان میتوانیم اعلام کنیم، که باز هم بستگی به امکانات انتخابی توسط شما دارد.

هزینه های سفر به مراکش

راهنمای سفر تنهایی به بانکوک

هزینه هواپیما

هزینه بلیط هم تقریبا از ۳۳۰۰۰۰۰ تومان شروع می شود که این مقدار برای پرواز های اکونومی است و در پروازهای بیزینس کلس و یا فرست کلس، این مقدار مطمئنا بیشتر خواهد بود.

در نظر داشته باشید که این قیمت ها در تاریخ امروز به این صورت است. مثلا ممکن است که در فصل های دیگر تغییر کند و یا با تغییر نرخ ارز بالا پایین شود.

واحد پول مراکش

واحد پول مراکش، درهم مغرب (MAD) است که در حال حاضر (۲۰ دی ماه ۱۳۹۶) ۱ درهم مراکش معادل ۳۹۰ تومان است.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها