آشنایی با معروف‌ترین و زیباترین دریاچه های ویتنام

آشنایی با زیباترین دریاچه های ویتنام

کشور پر جاذبه و زیبای ویتنام که پایتخت آن هانوی است، همه آن را با جاذبه‌های بسیار زیبا و منحصر به فردش می‌شناسند و سالانه از گوشه و کنار و سرتاسر جهان بخصوص از ایران گردشگران زیادی به قصد بازدید از جاذبه‌های این کشور به هانوی و ویتنام سفر می‌کنند، بخشی از این جاذبه‌های بسیار زیبا، دریاچه های ویتنام هستند که در ادامه شما را با برخی از این دریاچه‌ها آشنا می‌کنیم.

دریاچه هوان کیم

اگر بخواهیم در همین ابتدا زیبا ترین دریاچه را از میان دریاچه های ویتنام به شما معرفی کنیم، دریاچه‌ای جز دریاچه هوان کیم نیست. این دریاچه بسیار زیبا در شهر هانوی ویتنام واقع شده است و از محبوبیت و معروفیت زیادی نیز برخوردار است. نام این دریاچه به معنای شمشیر ترمیم شده است، که در مرکز تاریخی شهر هانوی قرار گرفته است و به خاطر منظره‌ی بسیار زیبایی که دارد، به محلی برای بازدید و گردش مردمان شهر هانوی و گردشگران تبدیل شده است.

دریاچه غرب

برای بازدید از دریاچه های ویتنام به شهر هانوی و سپس مرکز این شهر می‌رویم، تا به دریاچه آب شیرین غرب برسیم. این دریاچه علاوه بر آب شیرین، با دارا بودن ساحلی با طول ۱۷ متر، جز برترین و بزرگ‌ترین دریاچه‌های ویتنام است، که در اطراف آن، هتل‌ها، باغ‌ها و ویلاهای زیادی به چشم می‌خورد، به همین خاطر این دریاچه در طول سال میزبان بسیاری از گردشگران است، به طوری که هر گردشگری از سفر به این منطقه و بازدید از این دریاچه غرق در لذت و آرامش می‌شود.

معرفی شهر هانوی در ویتنام

خلیج مائو

در جستجوی بهترین دریاجه های ویتنام با دریاچه مائو آشنا شدیم، که به شما نیز پیشنهاد می‌کنیم، با این دریاچه منحصر به فرد آشنا شوید. چشم‌انداز و فضای زیبایی که این دریاچه دارد، آن را سزاوار دیدار کرده است، بخصوص به خاطر نگهداری و مراقبت‌هایی که از خلیج مائو می‌شود، می‌توان گفت، که این دریاچه، بکرترین دریاچه هانوی ویتنام است.

دریاچه تاک

دریاچه ی تاک با یک مقصد گردشگری جامعه در طول سفر به ویتنام است. به عنوان یکی از بزرگترین دریاچه های مصنوعی در کشور ویتنام میباشد دریاچه تاک با در وسط کوه در طول ساخت و ساز سد الکتریکی در سال ۱۹۷۰ ایجاد شد. در مجاورت مزارع چای ، با مساحت ها ۲۴ ۳۰۰ هکتار، که سطح آب در حدود ۲۰،۰۰۰ هکتار است و بقیه جزایر است. طول این دریاچه۸۰ کیلومتر است و عمق ان بین ۴۸ تا ۵۶ متر متغیر است. در وسط کوه، آب و هوا از دریاچه تاک با در میان سطح بزرگ آب سوسو زننده بازتاب هزار جزیره ظاهری به نشدنی تازه است. علاوه بر چشم انداز طبیعی، دریاچه ها Thac BA کمک فوق العاده به حفاظت از محیط زیست. رطوبت مهم و from1700mm میزان بارش سالانه تا ۲۰۰۰ میلی متر را پوشش گیاهی بسیار سرسبز، انبوه نیز خواهد کــــــــــرد. خلیج هالونگ در بالای این کوه ها یکی از جاذبه های دریاچه ی تاک با میباشد، جزیره و جزایر، تشکیل غارها و مناظر جذاب از کوه است.

پس از چند ساعت قدم زدن در ساحل این دریاچه همچنین میتوان از غارهای زیبای این منطقه دیدن کرد و لذت و آرامش تور ویتنام را کامل نمود. در میان غارهای اطراف دریاچه تاک با، توی تین لازم به ذکر است که واقع در حدود ۱۰۰ متر به عمق کوه که در آن مقامات استان ین بای در طول جنگ ویتنام کار کرده است. بدون گرفتن اجازه امپراتور بهشت مرتبط است.

منبع آیشام
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها