تفریحات هیجان انگیز در تهران

تفریحات هیجان انگیز در تهران

هیجان برای انسان‌ها می‌تواند تعاریف متفاوتی داشته باشد و در واقع اینطور می‌توان گفت که در اکثر مواقع نیاز است، تا افراد با هیجاناتی روبرو شوند و آن را جز مهمی برای کسب تجارب مختلف بدانند. از جمله هیجاناتی که  افراد در زندگی شخص‌شان با آن‌ها روبرو هستند، می‌توان به  خرید کردن، تماشای فوتبال، بازی‌های هیجان انگیز، تماشای فیلم، پارک‌های خانوادگی و… اشاره کرد. در این مطلب قصد داریم تا از تفریحات هیجان انگیز در تهران برای شما عزیزان بگوییم، چرا که شلوغی این شهر و کسل کننده بودن زندگی شهری، گاهی موجب می‌شود، تا افراد پرداختن به تفریحات هیجان انگیز را فراموش کنند.

دربند

تفریحات هیجان‌انگیز تهران را در دربند تجربه کنید؛ طبیعتی عالی در کوهپایه های البرز با نشیمنگاه های سنتی، خوراکی ها و رستوران هایی با غذا های متنوع محل مناسبی برای قرار های کاری و دوستانه است. همچنین کوه نوردی، تله کابین و سورتمه هم از دیگر تفریحات هیجان انگیز این مکان می باشد.

تفریحات هیجان انگیز در تهران

باغ پرندگان

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که به پرنده ها از جمله قوهای سفید، اردک، فلامینگو، طاووس و سایر پرندگان علاقه‌ی زیادی دارند، باغ پرندگان تهران، می تواند لحظات به یاد ماندنی برایتان به ارمغان آورد.

توچال یا بام تهران

دیدن شهر از ارتفاع بلند مخصوصا در روز های گرم تابستان می تواند روحیه بخش زندگی شما باشد. توچال با دارا بودن بلند ترین کوه استان تهران با ارتفاعی نزدیک به چهار هزار متر و امکانات تفریحی نظیر زیپ لاین، سورتمه و کافه ها برای شما اوقات خوبی را رقم می‌زند.

پل طبیعت

پل طبیعت در بزرگراه مدرس و ما بین بوستان های آب و آتش و طالقانی قرار دارد، این پل که به طول سیصد متر است از نماد های شهر تهران است.

بانجی جامپینگ

خطرناک ترین و شاید هیجان انگیز ترین ورزش دنیا به شمار می رود. بانجی جامپینگ یا پرش از اتفاع بلند با طناب می تواند یک تفریح ماجراجویانه برای شما باشد، البته برای افراد زیر ۱۴ سال و وزن بیشتر از ۹۰ کیلو این ورزش توصیه نمی شود.

بوستان آب و آتش

این بوستان در کنار پل طبیعت است و با دیدن آن یک تیر دو نشان بزنید، هم گشت در پل طبیعت و هم گذاری در این پارک.
گنبد مینا (بزرگترین آسمان نمای خاورمیانه)، سینما ۷بعدی و فواره‌های آب از دیدنی‌های این بوستان است.

تفریحات هیجان انگیز در تهران

آشنایی با پارک های جدید تهران

دریاچه چیتگر

بزرگترین دریاچه مصنوعی است  و می‌توانید به تماشای مرغان دریایی بنشینید.

پارک ژوارسیک

قدم زدن در فضای بیش از ۱۶۰ میلیون سال پیش خیلی مهیج است.

پارک چمشیدیه

یکی از قدیمی‌ترین پارک‌های تهران که هنوز هم دیدنی و آرام‌بخش است.

منبع رهی نو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها