آشنایی با بهترین رستوران‌ های دبی

بهترین رستوران‌ های دبی

امارات متخده عربی یکی از کشور‌های حاشیه خلیج‌فارس با درآمدهای سرشار نفتی، سیاست‌های درست و جذب سرمایه خارجی امروزه به یکی از پیشرفته‌ترین کشور‌های دنیا تبدیل شده است. دبی، پیشرفته‌ترین شهر امارت متحده به شما می‌رود. دبی جز ده شهر برتر دنیا در حوزه گردشگری می باشد. این روز‌ها کشور‌هایی که اقتصاد آن‌ها وابسته به نفت یا تک ماده می‌باشند، به دنبال راهی برای فرار از اقتصاد تک محصولی هستند. امارات هم از این قاعده استثنا نیست. آن‌ها در تلاشند تا با سرمایه گذاری در صنعت توریسم، خود را به عنوان غول اقتصادی معرفی کنند. از مولفه‌های جذب گردشگر وجود هتل‌ها و رستوران های شیک می‌باشد که دبی آن را به خوبی به سرانجام رسانده است. بهترین رستوران های دبی در واقع از مردم امارات نیستند و آن ها از کشور‌های دیگر، برای کارکردن به دبی آمده‌اند و شما می توانید در یک شهر انواع غذاهای ملل های مختلف را امتحان کنید. قصد داریم در ادامه با بهترین رستوران های دبی آشنا شویم.

رستوران آپرونز و همرز (aprons/hammers)

غذاهای دریایی همیشه موافق و مخالفان زیادی دارد. اگر عاشق غذاهای دریایی هستید، بهترین رستوانی است که می‌توانید در آن به سرو غذای مورد علاقه خود با بهترین کیفیت بپردازید.

بهترین رستوران های دبی

رستوران لاپاریلالا

آمریکای جنوبی، اگر به غذاهای این کشور‌ها علاقه مند هستید، به یکی از بهترین رستوران های دبی، یعنی لاپاریلا مراجعه کنید. انواع گوشت‌ها، کباب‌ها و یا هشت‌پا ها در این رستوران سرو می‌شوند.

رستوران داینینگ لوینگ اًند بار (dining lounge and bar)

اگر عاشق شب نشینی و خوردن غذا در زیر نور ماه هستید، به هیچ عنوان از کنار این رستوران رد نشوید. این رستوران از دو قسمت سرپوشیده و آزاد ساخته شده که می تواند برای شما شبی فراموش نشدنی به ارمغان بیاورد.

غذاهای سنتی دبی

رستوران وایلد اند دٍ مون(wild and the moon)

دبی در هیچ زمینه‌ای کم و کسر ندارد. اگر شما گیاه خوار باشید این رستوران که یکی از بهترین و دوست داشتنی‌ترین رستوران‌های دبی می باشد، انتخاب مناسبی برای شما است.

بهترین رستوران های دبی

رستوران نایا  Naya

رستوران نایا جدیدا به هتل جمیرا اضافه شده و غذاهای باشکوه مهاراجه های هندی را به مشتریان ارائه می کند. این رستوران مجلل و لوکس در همین مدت کوتاه توانسته خود را به عنوان یکی از بهترین رستوران های منطقه جمیرا دبی به همه بشناساند و با منوی متنوعش محبوبیت زیادی در بین گردشگران و توریست ها کسب کرده است. انواع غذاهای خوشمزه هندی مثل چیکن تندوری، سمبوسه، انواع نان سنتی و روتی در این رستوران سرو می شوند. فضای داخلی و دکوراسیون داخلی این رستوران هم با دکور سنتی هندی و فضای گرم و دلنشینی که دارد فضایی دلچسب برای ناهار یا شام به وجود آورده است.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها