آشنایی با بهترین رستوران های ایرانی در دبی

بهترین رستوران های ایرانی در دبی

ایرانی ها مثل ستاره در همه جای دنیا می‌درخشند. نزدیک به هفت میلیون ایرانی در خارج از ایران زندگی می کنند، که شهر‌ها و کشور‌های مختلفی را برای زندگی برگزیده‌اند. دبی به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین شهر‌های دنیا و سرریز شدن سالانه نزدیک به پانزده میلیون گردشگر این شهر را به یکی از مقاصد دنیا برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است. رستوان یکی از علاقه مندی‌های مشترک سرمایه گذاران است و ایرانی‌ها هم برای افزایش سرمایه خود، سرمایه گذاری بر روی رستوران‌ در شهر توریستی دبی را از سالها پیش شروع کرده‌اند. قصد داریم شمارا با بهترین رستوران های ایرانی در دبی که مشتریان ایرانی و خارجی زیادی دارند، آشنا کنیم.

رستوران شایان

اگر ملاقات کاری یا به همراه خانواه با بچه های کم سن و سال قصد سرو غذای ایرانی در شهر زیبای دبی داشته باشید، رستوران شایان با منوی قوقآلعاده از شما پذیرای خواهد کرد.

بهترین رستوران های ایرانی در دبی

رستوران الاستادی

کباب یکی از خوشمزه ترین غذاهای ما ایرانی ها می‌باشد. اما برای سرو ارزان قیمت ولی با کیفیت عالی در شهر گران قیمت و اشرافی مثل دبی، بهترین رستوران ایرانی دبی برای سرو کباب، الاستادی می باشد.

غذاهای سنتی دبی

رستوران انار

افرادی که قبل از خوشمزگی و کیفیت غذا به شکل ظاهری آن توجه می‌کنند و دغدغه مالی هم ندارند، می توانند رستوران انار را امتحان کنند. بدون شک انار جزو بهترین رستوان های ایران در دبی است که ویوی مناسبی به برج‌العرب داردو می توانید لذت ببرید.

رستوران پارس

یکی از جاذبه‌های دبی مخصوصا برای خانم‌ها ‌خرید کردن می‌باشد. مرکز خرید امارات می‌تواند یکی از این گزینه‌ها باشد. بعد از کلی خرید و تفریح میتوانید برای یک وعده غذا با قیمت مناسب در کنار مرکز خرید امارات، به رستوران پارس مراجعه کنید و از انواع غذاهای ایرانی لذت ببرید. همه‌ی رستوران‌های نام برده هم برای خانواده و هم دوستانه مناسب می‌باشد.

بهترین رستوران های ایرانی در دبی

رستوران ایران زمین | Iran Zamin Restaurant

یکی دیگر از بهترین رستوران های ایرانی در دبی که به شما معرفی می کنیم رستوران ایران زمین است. این رستوران دو شعبه در دبی دارد و سومین شعبه نیز در حال راه اندازی است. مشهورترین شعبه ایران زمین در بلوار شیخ محمد دبی قرار دارد و به دلیل دسترسی خوبی که دارد بسیار محبوب است. رستوران ایران زمین دو بخش دارد: یک بخش رستوران و بخش دیگر سرویس چای و قلیان را به مشتریان ارائه می کند. منوی رستوران ایران زمین بسیار متنوع است و هرکس با هرسلیقه ای که باشد حتما غذای مورد علاقه اش را پیدا می کند. انواع کباب، انواع خورش ایرانی، لوبیا پلو، بادمجان، سالاد شیرازی و … از جمله غذاهای رستوران ایران زمین هستند. رستوران ایران زمین از ساعت ۱۰ صبح باز است و علاوه بر ناهار و شام، صبحانه نیز سرو می کند.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها