بهترین رستوران های مشهد (قسمت سوم)

بهترین رستوران های مشهد

می‌توان گفت یکی از جاذبه های مشهد رستوران های آن است، که در ادامه‌ به ذکر چند مورد از بهترین رستوران های مشهد خواهیم پرداخت. مشهد به عنوان شهری بزرگ و توریست پذیر باید با سرویس دهی و خدماتی عالی که به مسافران خود می‌دهد، زمینه‌ تجربه‌ی خاطراتی منحصر به فرد و به یادماندنی را برای آن ها به ارمغان آورد. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر این شهر زیبا را برای تفریح و یا زیارت انتخاب کردید حتما حتما برای میل کردن غذایی متفاوت سری به رستوران‌‌های آنجا بزنید.

رستوران کلبه از بهترین رستوران های مشهد

این ستوران به خاطر تنوع منویی خود از جمله غداهای ایرانی، ایتالیایی، انواع فست فودها، دسرها و… دارای طرفدارای زیادی در بین گردشگران و ساکنین مشهد می‌باشد این رستوران به خاطر طبخ انواع غداهای خوش طعم و باب ذائقه‌ی مشتریانش همه را راضی از خود نگه داشته است.

بهترین رستوران های مشهد

رستوران امید مشهد دانش

رستوران امید مشهد را همه می‌شناسند این رستوران با کباب‌هایش نام خود را در زمره‌ی بهترین رستوران های مشهد قرار داده است از این طریق معروف شد همچنین این رستوران از کیفیت بالای مواد غذایی برخوردار است که همین عوامل باعث شده در اکثر اوقات این رستوران تکیمل ظرفیت داشته باشد و میز خالی در آن دیده نشود.

تفریحات مهیج در دل اقیانوس

رستوران قصر هدیش مشهد

اگر به دنبال یک شب خاطره انگیر و متفاوت با خانواده یا دوستان خود هستید رستوران قصر هدیش با غذاهای لذیذش بهترین گزینه است . این رستوران در عین سادگی از جذابیت و زیبایی خاصی برخوردار است که باعث متفاوت بودنش در بین رستوران‌های دیگر شده است. در این رستوران شما می‌توانید بهترین شیشلیک ها و جوجه کباب ها را میل نمایید.

رستوران اطلسیه مشهد

از دیگر رستوران های مشهد که ظاهری شیک و منحصر به فرد دارد، می‌توان به رستوران اطلسیه مشهد اشاره کرد. این رستوران فضایی بسیار لوکس دارد و با طراحی فوق‌العاده خود، مورد توجه اهالی مشهد و مسافران این شهر قرار گرفته است. گنبد شیشه‌ای رستوران باعث شده تا آسمان درست در نزدیکی شما باشد و در شب، زیبایی آسمان و ستاره‌هایش خودنمایی کند.

نورپردازی آرامشبخش، فضای دلنشین، کیفیت فوق‌العاده غذاها و طعم بی‌نظیر آن‌ها باعث شده تا رستوران اطلسیه، عده زیادی را به خودش جذب کند.اگر به این شهر سفر می‌کنید، این رستوران را از یاد نبرید.

بهترین رستوران های مشهد

دیزی سرای سید جاغرق

یکی از دلپذیرترین رستوران های مشهد دیزی سرای سید جاغرق است که وصف دیزی‌های خوشمزه آن در همه جا پیچیده است.

این دیزی سرا که از سال ۷۴ در طرقبه افتتاح شده است، با گذشت ۲۴ سال همچنان یکی از محبوب‌ترین رستوران‌ها در شهر مشهد است. دیزی‌های سنگی دیزی سرای سید جاغرق همراه با ترشی‌های بی‌نظیر سید سرو می‌شود و اشتهایتان را چند برابر می‌کند. سطح قیمت‌ها نسبت به حجم و کیفیت غذا بسیار عالی است.

منبع سفرزون
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها