تفریحات مهیج در دل اقیانوس

تفریحات مهیج در دل اقیانوس

در این مقاله قصد داریم تا شما را با تفریحات مهیج در دل اقیانوس بیشتر آشنا کنیم. همواره اقیانوس‎ها پر از زیبایی‎هایی هستند که از دید عموم به دور مانده‎اند. اگر به دنبال مشاهده‎ی این زیبایی هستید باید دل به اقیانوس بزنید و تجربه‎ی شنا در این آبی بی‎کران را بچشید. این که همیشه در کنار ساحل بنشینید و به امواج خیره شوید و خورشید بر شن‎های سفید ساحل بتابد بعد از مدتی تکراری می‎شود و شما را به چشیدن لذت این آبی بی‎کران وا می‎دارد. در ادامه مختصرا به تفریحات مهیج در دل اقیانوس می‎پردازیم.

شیرجه در گودال‎های آبی رنگ

این گودال‎ها با عمق بیش از ۱۲۰ متر یکی از مهیج‎ترین تجربه‎های شما می‎تواند باشد. این گودال‎های آبی غواصان و شناگران ماهر را به چالش می‎کشد. غواصان در این گودال‎ها تنها می‎توانند تا عمق ۴۰ متری زیر آب شنا کنند در این عمق شاهد سنگ‎های آهکی و طاقدیس‎های عجیب هستید. در این عمق به ندرت می‎توانید شاهد موجودات دریایی نظیرکوسه سر چکشی باشید که تنها به دور شما می‎چرخند. شنا در این گودال‎ها می‎تواند تجربه‎ای بی‎نظیر و تکرار نشدنی برای شما به ارمغان بیاورد.

تفریحات مهیج در دل اقیانوس

آشنایی با پرآوازه ترین جاذبه های جهان

قایقرانی در اقیانوس

اگر به ماجراجویی در اقیانوس‎ها علاقه دارید قایقرانی در دل اقیانوس می‎تواند تجربه ماجراجویی متفاوت را برای شما داشته باشد. قایقرانی جزء مفرح‎ترین ترین تفریحات در ساحل اقیانوس آرام در سراسر ایالت متحده و کانادا می‎باشد. در این ورزش تجربه خاصی نیاز نیست تنها باید به قوانین آن آشنا باشید و پارو بزنید. قایقرانی یکی از تفریحات مهیج در دل اقیانوس است.

غواصی در قطب جنوب

آب های شفاف قطب جنوب، شما را به جای سطح دریا، به  اکتشاف در عمق خود دعوت می کند. خوشبختانه، برای آن دسته از مشتاقان ورزش های ماجراجویانه و مهیج که برایشان سرمای بسیار زیاد آب مهم نیست،  شرکت های متفاوتی وجود دارد که با فراهم کردن تجهیزات مناسب،  فرصت غواصی در این آب های خارق العاده را فراهم می کنند.

تفریحات مهیج در دل اقیانوس

جت سواری

اگر تا به حال در رویای پرواز بوده اید، این ماجراجویی مهیج مناسب تان است. جت سواری، ورزشی جدید و هیجان انگیز است که بدن تان را سرشار از هورمون آدرنالین( و هیجان بیشتر) می کند. در اصل سرگرمی جت سواری روی آب، با وسیله ای انجام می شود که به پشت بدن تان بسته شده  و شما را به درون آسمان می برد. بنابراین طرفداران این ورزش به شدت مهیج، باید بیش از ۱۸ سال سن داشته باشند تا بتوانند این ورزش را تجربه کنند. البته نوجوانان ۱۶ و ۱۷ ساله هم می توانند با داشتن رضایتنامه کتبی از قیم خود از این ورزش لذت ببرند.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها