سفر ارزان به مراکش

سفر ارزان به مراکش

اگر به فکر رفتن به یک سفر ارزان به مراکش هستید حتما تا پایان مقاله ما را همراهی بفرمایید.

طبق آمار و اطلاعاتی که به دست ما رسیده است مسافرت به کشور توریستی و تاریخی مراکش دارای هزینه‌‌های کمتری نسبت به سایر کشور های توریستی دیگر می‌باشد. این کشور مجلل تا کنون توانسته نام خود را به عنوان یکی از پرطرفدارترین کشور‌های توریستی در بر روی زبان‌ها بیاندازد همچنین به علت دارا بودن جذابیت‌های ظاهری باعث شده پذیرای توریست‌ و گردشگران بسیار زیادی از اصرع نقاط جهان باشد جالب است بدانید به علت ارزان بودن هزینه‌های سفر به این کشور و همچنین وجود مکان‌های دیدنی توریسم و گردشگران زیادی این نقطه را برای یک سفر ماجراجویانه در نظر می‌گیرند که این خود عاملی مهم برای کسب درآمد و درآمد زدایی برای این کشور شده است.

سفر ارزان به مراکش

 سفری ارزان به مراکش داشته باشیم

هزینه ی کرایه یک اتاق دو خوابه در آنجا ۱۹۰ الی ۱۲۵ هزار تومان می‌باشد همچنین وردوی که از شما برای بازدید از موزه ها گرفته میشود ۳ الی ۱۸ هزار تومان است که این مبلغ در مقایسه با کشور های دیگر بسیار پایین‌تر است.

چه فصلی برای رفتن برای مراکش مناسب تر است؟

مراکش به علت دارا بودن آب وهوای گرم و قاره ای مناسب نیست در فصل هایی مانند تابستان و یا اوخر بهار به آنجا مسافرت کرد چرا که به علت گرمای شدید آنجا ممکن است تجربه ی یک سفر ناخوشایند برایتان رقم بخورد، همچنین در اواخر پاییز و در فصل زمستان نیزمسافرت به مراکش توصیه نمی‌شود چرا که زمستان سرد آنجا باعث آزرده خاطر شدن شما خواهد شد مناسب ترین زمان مسافرت به این کشور اوایل بهار و اوایل پاییزاست.

اشنایی با بهترین رستوران های ترکیه

 مهمترین نکات 

همچنین اگر بخواهید به کشور زیبای مراکش ارزان سفر کنید به شما توصیه می شود نکات مهمی که در این بخش برای شما آورده ایم رعایت کنید تا بتوانید در هزینه ها صرفه جویی کنید

در بازارچه ها غذا بخورید

یکی از هزینه های سفر به مراکش هزینه خورد و خوراک در این کشور می باشد، برای سفر ارزان به مراکش و کاهش دادن هزینه های مربوط به خورد و خوراک بهتر است از غذاخوردن در رستوران های توریستی خودداری کنید و غذای خود را از بازارچه های محلی در مناطق تاریخی شهر خریداری کنید و غذاهای خیابانی بخورید .

سفر ارزان به مراکش

از قبل برای کرایه ماشین به توافق برسید

قبل از سوار تاکسی شدن بهتر است در مورد قیمت کرایه با راننده به توافق برسید. در این کشور تعداد زیادی از تاکسی ها نرخ مصوب و ثابت ندارند به همین دلیل بهتر است قبل از این که سوار تاکسی شوید سر قیمت کرایه تاکسی چانه بزنید.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها