آشنایی با بهترین رستوران های ترکیه (قسمت اول)

بهترین رستوران های تریکه

یکی از مقصد هایی که گردشگران دنیا را به خود جذب کرده کشور ترکیه می باشد . در این مقاله قصد معرفی بهترین رستوران های ترکیه را داریم . از توریستی ترین شهر های ترکیه استانبول می باشد که خب سالانه مسافران زیادی به این شهر می روند . امکانات این شهر ، جاهای تفریحی ، هتل های لوکس ، رستوان های متعدد به ویژه رستوران های ایرانی این شهر مخاطبان خاص خود را دارد.

یکی از جذابیت های مسافرت امتحان کردن غذا ها و ذائقه های آن مکان هست . تعداد رستوران های شهر استانبول زیاد است و آن هم به خاطر مسافران و هم چنین مهاجران زیادی ست که از کشور ایران دارد ؛ می باشد . بیایید در ابتدا به بهترین رستوران های ترکیه که توسط ایرانی ها در استانبول مدیریت میشود بپردازیم .

بهترین رستوران های ترکیه

رستوران شهرزاد از بهترین رستوران های ترکیه 

از مزایای این رستوران میتوان به نزدیک بودن آن به میدان تکسیم و همچنین فضای جالب و زیبایی که دارد اشاره کرد .

رستوران آسمان

این رستوران نه تنها ایرانی ها بلکه  خارجی ها را نیز به خود جذب کرده که خب از دلایل آن میتوان به غذاهای خوشمزه ، فضای دلنشین و همچنین واقع شدن در خیابان فاتح را نام برد .

رستوران ریحون

از بهترین و اولین رستوران های شهر استانبول که هم غذا های ایرانی و هم غذا های ترکی دارد و فضای سنتی که دارد نظر هر مخاطبی را به خود جذب می کند .

خوشمزه ترین غذاهای ترکیه

رستوران نایب از بهترین رستوران های ترکیه 

رستوان معروف نایب که شهرت زیادی در ایران دارد در شهر استانبول جزو بهترین رستوران های ترکیه محسوب می شود . یکی از دلایلی محبوبیت این رستوران اجرای موسیقی زنده در آن می باشد .

رستوران نیکول ( Nicloe )

رستوران نیکول اولین رستوران ترکیه است که توانست ستاره میشلن را از آن خود کند و دارای طرفداران خاص خودش است و نیز این رستوران توسط سرآشپز ” آیلین یازیکیوقلو Aylin Yazıcıoğlu ” اداره می شود و قطعا برایتان جالب است بدانید که او دوره دکترای دانشگاه کمبریج را رها کرد تا بتواند به عشق خود که آشپزی در آشپزخانه بود برسد.

بهترین رستوران های ترکیه

رستوران هونکار از بهترین رستوران های ترکیه 

رستوران قدیمی هونکار از سال ۱۹۵۰ میلادی در محله نیشان تاشی غذاهای بسیار خوشمزه ای را برای گردشگران و عموم مردم درست می کند و اینکه جالب است وقتی شما وارد این رستوران می شوید در جلوی شما میز غذایی وجود دارد که می توانید انواع غذاهای تازه ای که وجود دارد را میل کنید و بنا به سلیقه تان را از بین آن ها انتخاب کنید و در ضمن یکی از غذهای محبوب این رستوارن ” کوزو اینکیک ” می باشد که برای تهیه آن از گوشت بره به آهستگی با بادمجان استفاده می شود .

منبع سلام پرواز
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها