آشنایی با بهترین رستوران های ترکیه (قسمت سوم)

بهترین رستوران های ترکیه

بهترین رستوران های ترکیه میتواند در سفر شما به این کشور به مسآله ای مهم تبدیل شود .کشور ترکیه به مقصدی مسافرتی و گردشگری خوب و راحت برای ایرانیان در سال های اخیر تبدیل شده است .

بهترین رستوران های ترکیه

رستوران لارا بالیکوی آنتالیا | Lara Balikevi

یکی از بهترین رستوران‌های ترکیه در شهر آنتالیا که دارای دو شعبه در این شهر می باشد . کار اصلی آن طبخ غذاهای دریایی می باشد که خب علاوه بر آن غذاهای حلال نیز در این رستوران یافت می شود . این رستوران در امتداد ساحل می باشد و منظره ی بسیار زیبایی دارد .

رستوران کلاب آرما از بهترین رستوران های ترکیه

رستوران کلاب آرما به دلیل ساختاری قدیمی و کاربردی که قبلا داشته مانند : کارخانه صنعتی و یا انبار آرد ، محیطی زیبا و کمیاب را برای افراد ایجاد کرده .پخت غذاهای رستوران آرما با وسواس زیادی انجام می شود که همواره از مواد غذایی تازه بهره می برد .

رستوران مرمرلی آنتالیا | Mermerli

اولین مزیت این رستوران ویو ی جالب آن می باشد ، از یک سو بالای یک صخره و از سوی دیگر دریای مدیترانه . غذاهای این رستوران عمدتا به صورت کبابی سرو می شوند .

رستوران ویچینو پیزِریای دوم آنتالیا | Vicino Pizzeria

رستوران فوق العاده ای که غذاهای ایتالیایی در آن طبخ می شود و در مرکز شهر آنتالیا قرار دارد .

آشنایی با بهترین رستوران های ترکیه (قسمت اول)

رستوران اُتانتیک آنتالیا از بهترین رستوران های ترکیه

رستورانی بین المللی که به صورت ماهرانه غذای ترکی در آن قابل سرو است . دارای فضایی سر باز می باشد و هم چنین محیط زیبای آن ، آن را به بهترین رستوران‌های ترکیه تبدیل کرده است .

رستوران پاسیو بیسترو آنتالیا (Patio Bistro)

رستوران برجسته بعدی در آنتالیا رستوران پاسیو بیسترو می باشد که در داخل هتل پودینگ مارینا در قلب شهر قدیمی آنتالیا، واقع شده است. رستوران پاسیو برای مهمانان خود محیط آرام و صمیمی در یک فضای روستایی ارائه می کند.

بهترین رستوران های ترکیه

رستوران سِراسِر فاین داینینگ

رستوران سِراسر یکی دیگر از معروفترین رستوران های آنتالیا می باشد که در مرکز تاریخی شهر واقع شده است. غذا خوردن در این رستوران مثل غذا خوردن در یک مهمانی باشکوه است. در فضای بیرونی رستوران مطمئنا عطر و رایحه باغ های مدیترانه ای را استشمام خواهید کرد.

منبع لحظه اخری
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها