معرفی  ۴ مورد از معروف‌ترین رستوران های ارزان دبی

مسافرت کردن یکی از تفریحات جذابی است که خیلی‌ها برای آن وقت می‌گذارند و هزینه می‌کنند. همانطور که در جریان هستید امروزه همه‌ی هزینه‌ها با توجه به شرایط و اوضاع اقتصادی جهان سر به فلک کشیده‌اند. بهتر است برای اینکه سفر خاطره‌انگیز و ارزانی داشته‌باشید با رستوران‌هایی آشنا بشوید که قیمت ارزانی دارند. ما در این مقاله قصد داریم شماری از رستوران های ارزان دبی را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

معروف‌ترین رستوران های ارزان دبی

۱- فیش‌هات

فیش‌هات یکی از رستوران‌ های ارزان دبی است که در عود میثای دبی در قسمت پشتیِ مرکزی به نام کاریشما واقع شده است. خوش‌برخورد بودن کارکنان این رستوران آن‌را به یکی از پرطرفدارترین رستوران‌های شهر تبدیل کرده‌است. البته پرطرفدار بودن این رستوران فقط به دلیل برخورد خوب کارکنان آن نیست، بلکه استفاده از طعم‌دهنده‌های سنتی و طبیعی امارات در تهیه این غذاها هم علتی برای جذب بیشتر مشتری است. فیش‌هات با تهیه ماهی‌های متنوعی مثل شاه‌ماهی، خرچنگ، میگو و کفال آماده پذیرایی از مشتریان است.

رستوران های ارزان دبی

۲- اسپشیال استادی

یکی دیگر از رستوران‌های ارزان دبی رستوران اسپشیال استادی است. اسپشیال استادی از رستوران‌های مورد علاقه‌ی ایرانی هاست و تقریبا همه‌ی ایرانی‌هایی که به دبی سفر می‌کنند از غذاهای آن استفاده می‌کنند. این رستوران در نزدیکی ایستگاه متروی آل فهمیدی واقع است. پیشنهاد می‌کنم در سفر به دبی حتما به این رستوران سر بزنید، شاید برایتان جالب باشد که بدانید آیا غذاهای ایرانی در کشورهای دیگر هم به همان کیفیت غذاهای خودمان هست یا نه.

رستوران های ارزان دبی

آشنایی با بهترین رستوران های ایرانی در دبی

۳- برگر و سیب‌زمینی پنج پسران

برگر و سیب‌زمینی پنج پسران در مجاور  اصلی‌ترین آب‌نمای دبی واقع است. اگر دوست داشتید با هزینه‌ای کم فست‌فودها و ساندویچ‌های متنوع و خوش‌مزه‌ای را تجربه کنید حتما به این رستوران سر بزنید. این رستوران یک رستوران آمریکایی است و علاوه بر شام و ناهار صبحانه هم سرو می‌کند.

۴- وکیو نودل

این جا یک رستوران معروف آسیایی در دبی می باشد که اگر به علاقه‌مند به غذاهای آسیایی هستید حتما باید سری به این جا بزنید چون در این رستوران تنها از مواد تازه و مغذی استفاده می شود و بسیار سریع به غذایتان می رسید چرا که  آشپزان این رستوران ، غذاها را با دمای بالا و سریع حاضر می کنند ، هزینه یک وعده غذایی در این جا بین ۱۰ تا ۱۵ دلار می شود و شما را تا شب سیر نگه می دارد ، برای رفتن به این رستوران باید به خیابان فرست الخلیل دبی بروید.

منبع سلام پرواز
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها